[socii] hej administrator
Hvis 500 medlemmer støtter med 500kr, er der de første 250.000, som du har din mål i donationen.
Måske mangler vi lidt en forretningsplan.
Hvad skal pengene bruges til og hvad skal der gøres af tiltag for at antallet af medlemmer boostes, så det kommer så meget indhold, at det bliver mere attraktivt at komme på Socii.

Og godt, at app'en nu er en realitet!!
[socii] hej administrator Hvis 500 medlemmer støtter med 500kr, er der de første 250.000, som du har din mål i donationen. Måske mangler vi lidt en forretningsplan. Hvad skal pengene bruges til og hvad skal der gøres af tiltag for at antallet af medlemmer boostes, så det kommer så meget indhold, at det bliver mere attraktivt at komme på Socii. Og godt, at app'en nu er en realitet!!
Like
3
0 Kommentarer 0 Delinger 918 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind