Det er så spændende! Vores #Scalare havde lagt æg i vores 250L #akvarie. Så vi tog bladet hvorpå de havde lagt æggene og flyttet dem til en lille kasse med varmelegeme og luftsten. Nu 2 dage efter er der begyndt at svømme små "haletudser" rundt... så må vi se om de overlever
Det er så spændende! Vores #Scalare havde lagt æg i vores 250L #akvarie. Så vi tog bladet hvorpå de havde lagt æggene og flyttet dem til en lille kasse med varmelegeme og luftsten. Nu 2 dage efter er der begyndt at svømme små "haletudser" rundt... så må vi se om de overlever ❤️
Like
2
1 Kommentarer 0 Delinger 345 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind