Jeg kom i tanker om det her foto fra sidste år. Det er en meget lille larve, der er på vej op ad stænglen på en cikorie. Sød er den, men jeg aner ikke hvad den vil blive til. Nogen bud ?
Billedet er fra min have.
Jeg kom i tanker om det her foto fra sidste år. Det er en meget lille larve, der er på vej op ad stænglen på en cikorie. Sød er den, men jeg aner ikke hvad den vil blive til. Nogen bud ? Billedet er fra min have.
Like
3
3 Kommentarer 0 Delinger 430 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind