Jeg er begyndt at samle underuld sammen fra vores to hunde (eurasiere). Der er nemlig lanolin i deres pels (ligesom får), og nu har jeg også købt en håndten. Jeg tror, at jeg kan kunne lære at spinde garnet selv, og så vil jeg kunne strikke strømper, der er blødere end vikunja
Har I prøvet noget lignende?
Jeg er begyndt at samle underuld sammen fra vores to hunde (eurasiere). Der er nemlig lanolin i deres pels (ligesom får), og nu har jeg også købt en håndten. Jeg tror, at jeg kan kunne lære at spinde garnet selv, og så vil jeg kunne strikke strømper, der er blødere end vikunja 🥰🥰🥰 Har I prøvet noget lignende?
Like
3
0 Comments 0 Shares 439 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In