Jeg er begyndt at samle underuld sammen fra vores to hunde (eurasiere). Der er nemlig lanolin i deres pels (ligesom får), og nu har jeg også købt en håndten. Jeg tror, at jeg kan kunne lære at spinde garnet selv, og så vil jeg kunne strikke strømper, der er blødere end vikunja
Har I prøvet noget lignende?
Jeg er begyndt at samle underuld sammen fra vores to hunde (eurasiere). Der er nemlig lanolin i deres pels (ligesom får), og nu har jeg også købt en håndten. Jeg tror, at jeg kan kunne lære at spinde garnet selv, og så vil jeg kunne strikke strømper, der er blødere end vikunja 🥰🥰🥰 Har I prøvet noget lignende?
Like
3
0 Kommentarer 0 Delinger 438 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind