Var til premiere idag i Dagmar på dokumentarfilmen om Niels Skousen. Den kan avrmt anbefales - et rigt fint billeddigt om ham, med en masse små bidder af det hele, på fineste vist orkestreret sammen af Linda Wenzel.
Bagefter gav han en lille minikoncert.
Var til premiere idag i Dagmar på dokumentarfilmen om Niels Skousen. Den kan avrmt anbefales - et rigt fint billeddigt om ham, med en masse små bidder af det hele, på fineste vist orkestreret sammen af Linda Wenzel. Bagefter gav han en lille minikoncert.
Like
2
0 Comments 0 Shares 611 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In