Var til premiere idag i Dagmar på dokumentarfilmen om Niels Skousen. Den kan avrmt anbefales - et rigt fint billeddigt om ham, med en masse små bidder af det hele, på fineste vist orkestreret sammen af Linda Wenzel.
Bagefter gav han en lille minikoncert.
Var til premiere idag i Dagmar på dokumentarfilmen om Niels Skousen. Den kan avrmt anbefales - et rigt fint billeddigt om ham, med en masse små bidder af det hele, på fineste vist orkestreret sammen af Linda Wenzel. Bagefter gav han en lille minikoncert.
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 611 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind