Min tidligere arbejdsplads, som før hed Naturgalleriet og lå i Holte, har nu superudsalg af alt barbergrej. Butikken hedder nu Knivbutiken i Vrå og ligger i Sverige, men den har en weshop. Jeg ved godt det er reklame, men det er altså gode sager…... https://www.kniv-per.com/l/Rakning
Min tidligere arbejdsplads, som før hed Naturgalleriet og lå i Holte, har nu superudsalg af alt barbergrej. Butikken hedder nu Knivbutiken i Vrå og ligger i Sverige, men den har en weshop. Jeg ved godt det er reklame, men det er altså gode sager…..😉. https://www.kniv-per.com/l/Rakning
Like
1
0 Comments 0 Shares 613 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In