Min tidligere arbejdsplads, som før hed Naturgalleriet og lå i Holte, har nu superudsalg af alt barbergrej. Butikken hedder nu Knivbutiken i Vrå og ligger i Sverige, men den har en weshop. Jeg ved godt det er reklame, men det er altså gode sager…... https://www.kniv-per.com/l/Rakning
Min tidligere arbejdsplads, som før hed Naturgalleriet og lå i Holte, har nu superudsalg af alt barbergrej. Butikken hedder nu Knivbutiken i Vrå og ligger i Sverige, men den har en weshop. Jeg ved godt det er reklame, men det er altså gode sager…..😉. https://www.kniv-per.com/l/Rakning
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 613 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind