Helt tyndslidt LP, som jeg har ejet siden den udkom, og var en af de første LP-albums jeg købte i sin tid. Og jeg har ikke fortrudt det køb en eneste gang i de 44 år jeg har haft den.

Orchestral Manoeuvres In The Dark • Organisation
Helt tyndslidt LP, som jeg har ejet siden den udkom, og var en af de første LP-albums jeg købte i sin tid. Og jeg har ikke fortrudt det køb en eneste gang i de 44 år jeg har haft den. 🎶💜🎹 Orchestral Manoeuvres In The Dark • Organisation
Like
3
2 Comments 0 Shares 472 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In