26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen.
De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen. De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
Like
Yay
3
2 Comments 0 Shares 353 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In