26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen.
De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen. De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
Like
Yay
3
2 Kommentarer 0 Delinger 353 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind