Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
Like
4
0 Comments 0 Shares 436 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In