Hvad er der lige sket med de ellers så fede Marvel film, kan huske tiderne med Iron Man, Guardians of the Galaxy og Spiderman.... det er da gået helt ned af bakke for dem.... mon det var ved salget til Disney?
Hvad er der lige sket med de ellers så fede Marvel film, kan huske tiderne med Iron Man, Guardians of the Galaxy og Spiderman.... det er da gået helt ned af bakke for dem.... mon det var ved salget til Disney?
Like
2
5 Comments 0 Shares 386 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In