Er begyndt på The Penguin på Max - det kan godt gå at blive godt!
Elsker det mørke universe som vi også fik introduceret i filmen "The Batman" - Og Colin Farrel gør det overraskende godt som Oswald "Oz" Cobblepot
Er begyndt på The Penguin på Max - det kan godt gå at blive godt! Elsker det mørke universe som vi også fik introduceret i filmen "The Batman" - Og Colin Farrel gør det overraskende godt som Oswald "Oz" Cobblepot 😀
Like
2
7 Comments 0 Shares 579 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In