• 55 Posts
  • 205 Photos
  • 3 Videos
  • Followed by 28 people
Recent Updates
  • Intet forår uden Instagram billeder af kirsebærtræerne
    Intet forår uden Instagram billeder af kirsebærtræerne 😄🌸☀️
    Like
    Love
    Yay
    8
    0 Comments 0 Shares 331 Views
  • Hip hop hurraaaaaaaa stort tillykke med the big 4-0! Hold mig opdateret på hvad jeg kan forvente om 7 mdr ish, og hvad jeg kan gøre for at gøre the transition nemmere Håber du har haft en dejlig dag med din smukke familie. Kram fra mig og Sofia
    Hip hop hurraaaaaaaa 🇩🇰🇬🇱🇩🇰🇬🇱🇩🇰🇬🇱 stort tillykke med the big 4-0! Hold mig opdateret på hvad jeg kan forvente om 7 mdr ish, og hvad jeg kan gøre for at gøre the transition nemmere 😅 Håber du har haft en dejlig dag med din smukke familie. Kram fra mig og Sofia
    Like
    Haha
    2
    2 Comments 0 Shares 396 Views
  • Dejligt at fylde 40 år, når man vågner op til det her Og ok godt forårsvejr.
    Dejligt at fylde 40 år, når man vågner op til det her 🥰 Og ok godt forårsvejr.
    Love
    Like
    Yay
    21
    5 Comments 0 Shares 318 Views
  • Hvis nogen nyder/har brug for at gøre grin med Trump/USA, så er man meget velkommen til at gøre det i denne gruppe:

    https://socii.dk/groups/0820260121151208
    Hvis nogen nyder/har brug for at gøre grin med Trump/USA, så er man meget velkommen til at gøre det i denne gruppe: https://socii.dk/groups/0820260121151208
    SOCII.DK
    T(r)ump bashing humor
    Et sted hvor man frit kan dele humoristiske indslag i relation til Trump og USA som led i psykologisk mestring af situationen!
    Haha
    Like
    7
    4 Comments 0 Shares 493 Views
  • Så vendte sneen tilbage til København
    Så vendte sneen tilbage til København ❄️❤️
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    20
    3 Comments 0 Shares 398 Views
  • Jeg boycutter Spotify (de støtter Trump selvom de er svenskere) og meget amerikansk musik. (Jeg bruger franske Deezer).

    Men jeg hører stadig Bruce Springsteen
    Han har udtalt om Trump: "He's the living personification of what the 25th Amendment and impeachment were for".

    https://www.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2025/09/26/bruce-springsteen-donald-trump-criticism-time-magazine/86366153007/
    Jeg boycutter Spotify (de støtter Trump selvom de er svenskere) og meget amerikansk musik. (Jeg bruger franske Deezer). Men jeg hører stadig Bruce Springsteen ❤️ Han har udtalt om Trump: "He's the living personification of what the 25th Amendment and impeachment were for". https://www.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2025/09/26/bruce-springsteen-donald-trump-criticism-time-magazine/86366153007/
    WWW.USATODAY.COM
    Bruce Springsteen 'couldn't care less' what Donald Trump thinks in escalating feud
    Bruce Springsteen, who's been vocal in his criticism of President Donald Trump in recent years, blasted the president again in a new interview.
    Like
    7
    0 Comments 0 Shares 785 Views
  • 🔥
    Love
    Like
    Haha
    6
    0 Comments 0 Shares 443 Views
  • Her troede jeg lige, at jeg ikke kunne blive mere vild med den mand 🥹
    Viggo Mortensen for president!
    Han opfordrer til den helt hårde stil fra Europas side.

    Han udtaler blandt andet:
    "Danmark og Grønlands regeringer skal ikke lade sig narre af Trumps intimiderende taktikker til at give USA så meget som en kvadrattomme af Kalaallit Nunaat (Grønland, red.)"

    https://www.berlingske.dk/kultur/viggo-mortensen-i-dansk-lokalavistrump-er-en-taabelig-boelle?gaa_at=eafs&gaa_n=AWEtsqdyOV8k9hIKvplegrphQPcaop3BYtQOgN_Fw5cSdPfV1Xoj5eMVfRet1g3Qgw%3D%3D&gaa_ts=6974e802&gaa_sig=Lxnzn45TQwWyGBhqeOXxWjAkEltPEIT62v5ps7M3geXXQv78bGN1S6Aw5MKRt3869EWc3tOsSnoO3u03RMIbow%3D%3D
    Her troede jeg lige, at jeg ikke kunne blive mere vild med den mand 🥹❤️‍🔥💘 Viggo Mortensen for president! Han opfordrer til den helt hårde stil fra Europas side. Han udtaler blandt andet: "Danmark og Grønlands regeringer skal ikke lade sig narre af Trumps intimiderende taktikker til at give USA så meget som en kvadrattomme af Kalaallit Nunaat (Grønland, red.)" https://www.berlingske.dk/kultur/viggo-mortensen-i-dansk-lokalavistrump-er-en-taabelig-boelle?gaa_at=eafs&gaa_n=AWEtsqdyOV8k9hIKvplegrphQPcaop3BYtQOgN_Fw5cSdPfV1Xoj5eMVfRet1g3Qgw%3D%3D&gaa_ts=6974e802&gaa_sig=Lxnzn45TQwWyGBhqeOXxWjAkEltPEIT62v5ps7M3geXXQv78bGN1S6Aw5MKRt3869EWc3tOsSnoO3u03RMIbow%3D%3D
    SHARE.GOOGLE
    Viggo Mortensen i dansk lokalavis: »Trump er en tåbelig bølle«
    Den amerikanske filmstjerne med rødder i Danmark mener, at Donald Trump har brug for et wakeupcall fra europæisk side.
    Like
    Love
    8
    0 Comments 0 Shares 506 Views
  • Som dansker og som kunstner gør det ondt at se den usikkerhed og frygt, der lige nu kan aflæses i grønlandske menneskers øjne. Den nuværende geopolitiske situation rækker langt ud over politik – den berører virkelige liv og en kultur med dybe rødder og værdighed.
    Jeg har skabt dette lille akvarelværk som en stille gestus af solidaritet og respekt.

    Kalaallit Nunaat kalaallit pigaat
    (Grønland tilhører det grønlandske folk)

    artbycdc.com

    #solidarity
    #artwithpurpose
    #greenland
    #KalaallitNunaatkalaallitpigaat
    #peaceinourtime
    Yay
    Love
    Like
    12
    0 Comments 0 Shares 496 Views
  • Nu kaster jeg lige spørgsmål ud i SOCii verdenen. Det er muligvis stillet før, men jeg kan ikke finde noget om det.

    Er tanken med SOCii at det skal blive et verdensomspændende alternativ til Facebook? Eller er det tænkt som et landsby-fællesskab i Danmark?
    Er der kapacitet til det, hvis det skulle blive rigtig stort?

    Grunden til at jeg spørger er, at jeg tænker man sagtens kunne være ambitiøs og få flere lande med!

    Der er et momentum lige nu, hvor folk ønsker at boycutte USA og specifikt støtte Danmark. Så man kunne reklamere for dette alternativ internationalt.

    Jeg er sikker på at rigtig mange mennesker i hele verden hellere vil have deres data hos Danmark end USA!
    Nu kaster jeg lige spørgsmål ud i SOCii verdenen. Det er muligvis stillet før, men jeg kan ikke finde noget om det. Er tanken med SOCii at det skal blive et verdensomspændende alternativ til Facebook? Eller er det tænkt som et landsby-fællesskab i Danmark? Er der kapacitet til det, hvis det skulle blive rigtig stort? Grunden til at jeg spørger er, at jeg tænker man sagtens kunne være ambitiøs og få flere lande med! Der er et momentum lige nu, hvor folk ønsker at boycutte USA og specifikt støtte Danmark. Så man kunne reklamere for dette alternativ internationalt. Jeg er sikker på at rigtig mange mennesker i hele verden hellere vil have deres data hos Danmark end USA!
    Like
    Yay
    Love
    16
    10 Comments 0 Shares 756 Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In