Nu kaster jeg lige spørgsmål ud i SOCii verdenen. Det er muligvis stillet før, men jeg kan ikke finde noget om det.

Er tanken med SOCii at det skal blive et verdensomspændende alternativ til Facebook? Eller er det tænkt som et landsby-fællesskab i Danmark?
Er der kapacitet til det, hvis det skulle blive rigtig stort?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg tænker man sagtens kunne være ambitiøs og få flere lande med!

Der er et momentum lige nu, hvor folk ønsker at boycutte USA og specifikt støtte Danmark. Så man kunne reklamere for dette alternativ internationalt.

Jeg er sikker på at rigtig mange mennesker i hele verden hellere vil have deres data hos Danmark end USA!
Nu kaster jeg lige spørgsmål ud i SOCii verdenen. Det er muligvis stillet før, men jeg kan ikke finde noget om det. Er tanken med SOCii at det skal blive et verdensomspændende alternativ til Facebook? Eller er det tænkt som et landsby-fællesskab i Danmark? Er der kapacitet til det, hvis det skulle blive rigtig stort? Grunden til at jeg spørger er, at jeg tænker man sagtens kunne være ambitiøs og få flere lande med! Der er et momentum lige nu, hvor folk ønsker at boycutte USA og specifikt støtte Danmark. Så man kunne reklamere for dette alternativ internationalt. Jeg er sikker på at rigtig mange mennesker i hele verden hellere vil have deres data hos Danmark end USA!
Like
Yay
Love
16
10 Kommentarer 0 Delinger 756 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind