• 7 Posts
  • 0 Photos
  • 0 Videos
  • Followed by 7 people
Recent Updates
  • Så fik vi igår bisat min mor. 79 år.

    Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer.

    Så i dag har jeg en stille dag.
    Så fik vi igår bisat min mor. 79 år. Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer. Så i dag har jeg en stille dag.
    Like
    Sad
    4
    2 Comments 0 Shares 375 Views
  • Man kan godt føle sig lidt gammel, når ens ældste barnebarn bliver 11 år idag.

    Men hun er en dejlig pige, og født med et duracell i kroppen!

    Bedstefar her er i hvert fald brugt efter et besøg!

    Ønsker for jer alle, at I også må opleve den glæde:)
    Man kan godt føle sig lidt gammel, når ens ældste barnebarn bliver 11 år idag. Men hun er en dejlig pige, og født med et duracell i kroppen! Bedstefar her er i hvert fald brugt efter et besøg! Ønsker for jer alle, at I også må opleve den glæde:)
    Like
    Yay
    5
    2 Comments 0 Shares 226 Views
  • Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
    Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
    0 Comments 0 Shares 340 Views
  • Kun 20 brugere mere og vi runder 8300 brugere. Kom så DK!
    Kun 20 brugere mere og vi runder 8300 brugere. Kom så DK!
    Like
    9
    4 Comments 0 Shares 206 Views
  • Nu har jeg så lige set et indslag hvor JD Vance siger at paven skal være varsom med at udtale sig om religion?

    Hold nu fast hvor er verden af lave!!

    Smid nu bare de tosser på porten.
    Nu har jeg så lige set et indslag hvor JD Vance siger at paven skal være varsom med at udtale sig om religion? Hold nu fast hvor er verden af lave!! Smid nu bare de tosser på porten.
    Like
    Sad
    7
    1 Comments 0 Shares 360 Views
  • Ej hvor må det være ærgerligt for JD Vance, at hans lille darling Orban er røget af taburetten.... Så om lidt fortæller de nok at valget var forfalsket...(ironi kan forekomme)
    Ej hvor må det være ærgerligt for JD Vance, at hans lille darling Orban er røget af taburetten.... Så om lidt fortæller de nok at valget var forfalsket...(ironi kan forekomme)
    Like
    Haha
    3
    0 Comments 0 Shares 400 Views
  • Så mangler jeg bare at smide Google mail på porten, så kan det orange fjols sidde i hans egen verden...:)
    Så mangler jeg bare at smide Google mail på porten, så kan det orange fjols sidde i hans egen verden...:)
    Like
    4
    1 Comments 0 Shares 401 Views
  • Gruppeforslag

More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In