Livet i en lille by
Livet i en lille by
Holder du af at bo i en lille by? Fortæl os om det
  • Public Group
  • 8 Posts
  • 4 Photos
  • 0 Videos
  • Reviews
  • Steder & regioner
  • Nogle gange er det de små ting man kan gøre i et lille lokalsamfund.

    Sandet blev sigter for nåletræs nåle, blade, plastik stykker fra legetøj og ukrudt.

    #landsby
    #legeplads
    #sandkasse
    Nogle gange er det de små ting man kan gøre i et lille lokalsamfund. Sandet blev sigter for nåletræs nåle, blade, plastik stykker fra legetøj og ukrudt. #landsby #legeplads #sandkasse
    Like
    3
    0 Comments 0 Shares 201 Views
  • I 2017 blev Vium og Hvam kåret som Årets lokalsamfund i Silkeborg kommune. Der er nogle som har brugt kræfter på at dette kan lade sig gøre. Jeg har dog selv være medlem af Lokalråd og Formand i Vandværk. Men har mulighed for at præge sit lokalområde, på de måde man ønsker. Lige p.t bidrager jeg ikke så meget, ud over at jeg er med til at fjerne affald i vores lokalsamfund. Stor Respekt for nogle af dem der har lagt meget mere arbejde og energi idet. Bla har vi en gammel folkeskole der ligger imellem de 2 landsbyer, der blev lukket omkring 1991 hvis jeg husker rigtigt. Den ene ende er der i dag daginstitution og den anden er nu blevet til et forsamlingshus/kulturhus. Den er blevet renoveret og bliver lejet ud med stor succes. Stor tak til alle der har bidraget. Jeg har selv deltaget i nedrivning og i at montere fliser i et badeværelse. Jeg tror man forventer flere ting inde i byerne, men ude i det små lokalsamfund, skal man i højere grad selv få tingene til at ske. Derudover holder jeg meget af den ro der i en mindre landsby.

    Vium-Hvam Multihus
    https://www.vium-hvam-multihus.dk/
    I 2017 blev Vium og Hvam kåret som Årets lokalsamfund i Silkeborg kommune. Der er nogle som har brugt kræfter på at dette kan lade sig gøre. Jeg har dog selv være medlem af Lokalråd og Formand i Vandværk. Men har mulighed for at præge sit lokalområde, på de måde man ønsker. Lige p.t bidrager jeg ikke så meget, ud over at jeg er med til at fjerne affald i vores lokalsamfund. Stor Respekt for nogle af dem der har lagt meget mere arbejde og energi idet. Bla har vi en gammel folkeskole der ligger imellem de 2 landsbyer, der blev lukket omkring 1991 hvis jeg husker rigtigt. Den ene ende er der i dag daginstitution og den anden er nu blevet til et forsamlingshus/kulturhus. Den er blevet renoveret og bliver lejet ud med stor succes. Stor tak til alle der har bidraget. Jeg har selv deltaget i nedrivning og i at montere fliser i et badeværelse. Jeg tror man forventer flere ting inde i byerne, men ude i det små lokalsamfund, skal man i højere grad selv få tingene til at ske. Derudover holder jeg meget af den ro der i en mindre landsby. Vium-Hvam Multihus https://www.vium-hvam-multihus.dk/
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 218 Views
  • 0 Comments 0 Shares 174 Views
  • 0 Comments 0 Shares 177 Views
More Stories
Chatbox

Join the group to join the chatbox

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In