Holder du af at bo i en lille by? Fortæl os om det
-
Offentlig gruppe
-
8 Indlæg
-
4 Fotos
-
0 Videoer
-
Anmeldelser
-
Steder & regioner
Forsiden
-
Nogle gange er det de små ting man kan gøre i et lille lokalsamfund.
Sandet blev sigter for nåletræs nåle, blade, plastik stykker fra legetøj og ukrudt.
#landsby
#legeplads
#sandkasseNogle gange er det de små ting man kan gøre i et lille lokalsamfund. Sandet blev sigter for nåletræs nåle, blade, plastik stykker fra legetøj og ukrudt. #landsby #legeplads #sandkasse0 Kommentarer 0 Delinger 201 Visninger3
Log venligst ind for at like, dele og kommentere! -
I 2017 blev Vium og Hvam kåret som Årets lokalsamfund i Silkeborg kommune. Der er nogle som har brugt kræfter på at dette kan lade sig gøre. Jeg har dog selv være medlem af Lokalråd og Formand i Vandværk. Men har mulighed for at præge sit lokalområde, på de måde man ønsker. Lige p.t bidrager jeg ikke så meget, ud over at jeg er med til at fjerne affald i vores lokalsamfund. Stor Respekt for nogle af dem der har lagt meget mere arbejde og energi idet. Bla har vi en gammel folkeskole der ligger imellem de 2 landsbyer, der blev lukket omkring 1991 hvis jeg husker rigtigt. Den ene ende er der i dag daginstitution og den anden er nu blevet til et forsamlingshus/kulturhus. Den er blevet renoveret og bliver lejet ud med stor succes. Stor tak til alle der har bidraget. Jeg har selv deltaget i nedrivning og i at montere fliser i et badeværelse. Jeg tror man forventer flere ting inde i byerne, men ude i det små lokalsamfund, skal man i højere grad selv få tingene til at ske. Derudover holder jeg meget af den ro der i en mindre landsby.
Vium-Hvam Multihus
https://www.vium-hvam-multihus.dk/I 2017 blev Vium og Hvam kåret som Årets lokalsamfund i Silkeborg kommune. Der er nogle som har brugt kræfter på at dette kan lade sig gøre. Jeg har dog selv være medlem af Lokalråd og Formand i Vandværk. Men har mulighed for at præge sit lokalområde, på de måde man ønsker. Lige p.t bidrager jeg ikke så meget, ud over at jeg er med til at fjerne affald i vores lokalsamfund. Stor Respekt for nogle af dem der har lagt meget mere arbejde og energi idet. Bla har vi en gammel folkeskole der ligger imellem de 2 landsbyer, der blev lukket omkring 1991 hvis jeg husker rigtigt. Den ene ende er der i dag daginstitution og den anden er nu blevet til et forsamlingshus/kulturhus. Den er blevet renoveret og bliver lejet ud med stor succes. Stor tak til alle der har bidraget. Jeg har selv deltaget i nedrivning og i at montere fliser i et badeværelse. Jeg tror man forventer flere ting inde i byerne, men ude i det små lokalsamfund, skal man i højere grad selv få tingene til at ske. Derudover holder jeg meget af den ro der i en mindre landsby. Vium-Hvam Multihus https://www.vium-hvam-multihus.dk/0 Kommentarer 0 Delinger 218 Visninger1
-
0 Kommentarer 0 Delinger 174 Visninger
-
Gruppeforslag
Flere historier
Tilmeld dig gruppe for at deltage i gruppechatten
Log ind på din konto
Velkommen tilbage
Har du ikke en konto? Tilmeld dig
Opret en bruger
Har du allerede en konto? Log ind
Invitér en ven til SOCii
Udfyld felterne herunder – så sender vi en invitation til modtageren.