For alle der bor eller har tilknytning til Ringsted
-
Public Group
-
5 Posts
-
3 Photos
-
0 Videos
-
Reviews
-
Andet
Recent Updates
-
Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.
Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.0 Comments 0 Shares 17 ViewsPlease log in to like, share and comment! -
Der er gang i den på Rådhuset!Der er gang i den på Rådhuset!0 Comments 0 Shares 184 Views
-
Hej Ringstedfolk. Dejligt at se at gruppen vokser lidt.
Jeg voksede op i Ringsted, hvor mine forældre drev Skoringen på hjørnet at Skt hansgade og Torvet. Dengang var det en lidt søvnig provinsby lidt i stil med Korsbæk. Jeg har dog ikke boet der siden jeg var 19 år.Hej Ringstedfolk. Dejligt at se at gruppen vokser lidt. Jeg voksede op i Ringsted, hvor mine forældre drev Skoringen på hjørnet at Skt hansgade og Torvet. Dengang var det en lidt søvnig provinsby lidt i stil med Korsbæk. Jeg har dog ikke boet der siden jeg var 19 år.1 Comments 0 Shares 243 Views -
-
More Stories