Øl i glasset
Øl i glasset
Hvilke øl har du i glasset?
Lad os dele vores øl oplevelser med hinanden.
Og lad os gøre det på en god og sober måde. Smag er forskellige. Så behandle hinanden ordentligt, uanset smagsløg og andre forskelligheder.
  • Offentlig gruppe
  • 13 Indlæg
  • 13 Fotos
  • 0 Videoer
  • Anmeldelser
  • Andet
  • Det Færøske bryggeri OY laver en masse spændende øl. Med fantasifulde navne og sjove etiketter. Denne her med 4 slags humle er lidt til den stærke side men med god smag
    Det Færøske bryggeri OY laver en masse spændende øl. Med fantasifulde navne og sjove etiketter. Denne her med 4 slags humle er lidt til den stærke side men med god smag
    Love
    Wow
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 244 Visninger
  • De sidste mange år har Amager Bryghus lavet en serie øl under titlen Outlaws. Fem forskellige øl, alle fadlagret. Det har de også i år. Og her er min favorit. En rug stout der her ligger på rug whisky tønder.

    En virkelig lækker omgang, masser af, lækre fad noter og fin krydret note fra rugen.
    En klar anbefaling.
    De sidste mange år har Amager Bryghus lavet en serie øl under titlen Outlaws. Fem forskellige øl, alle fadlagret. Det har de også i år. Og her er min favorit. En rug stout der her ligger på rug whisky tønder. En virkelig lækker omgang, masser af, lækre fad noter og fin krydret note fra rugen. En klar anbefaling.
    Like
    Yay
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 319 Visninger
  • Sådan en onsdag aften kalder på et glas godt øl. Og hvad er bedre end en øl med en stor fed Diablo reference.

    Stay a while and listen er en lækker dipa fra Alefarm.
    Sådan en onsdag aften kalder på et glas godt øl. Og hvad er bedre end en øl med en stor fed Diablo reference. Stay a while and listen er en lækker dipa fra Alefarm.
    Yay
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 332 Visninger
  • Har lige købt en ramme IPA Royal øl i Spar, dem kan man nu altid nyde på sådan en dejlig forårs dag :)
    Har lige købt en ramme IPA Royal øl i Spar, dem kan man nu altid nyde på sådan en dejlig forårs dag :)
    Like
    Yay
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 360 Visninger
  • 26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen.
    De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
    26° i Glashuset. En lille demon i glasset. Søndagen er ikke så slem igen. De er kommet langt med de alkoholfri øl, og de er bestemt drikkelige. Men vi er ikke helt i mål endnu. Denne er dog dejlig frisk og frugtig.
    Like
    Yay
    3
    2 Kommentarer 0 Delinger 353 Visninger
  • Like
    Wow
    3
    6 Kommentarer 0 Delinger 352 Visninger
  • Wow
    1
    3 Kommentarer 0 Delinger 363 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 296 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 292 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 292 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind