Recent Updates
  • Vi har lys i vinduet for at huske fortidens fejltrin, for at minde os om hvorfor det gik så galt, og for at give os en chance for at undgå at det sker igen. Vi må aldrig tage friheden for givet. Vi skal være ordentlige og næstekærlige mennesker. Tid til eftertanke. Tid til at mindes.
    Vi har lys i vinduet for at huske fortidens fejltrin, for at minde os om hvorfor det gik så galt, og for at give os en chance for at undgå at det sker igen. Vi må aldrig tage friheden for givet. Vi skal være ordentlige og næstekærlige mennesker. Tid til eftertanke. Tid til at mindes.
    Like
    Love
    6
    2 Comments 0 Shares 572 Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In