Forsiden
  • Vi har lys i vinduet for at huske fortidens fejltrin, for at minde os om hvorfor det gik så galt, og for at give os en chance for at undgå at det sker igen. Vi må aldrig tage friheden for givet. Vi skal være ordentlige og næstekærlige mennesker. Tid til eftertanke. Tid til at mindes.
    Vi har lys i vinduet for at huske fortidens fejltrin, for at minde os om hvorfor det gik så galt, og for at give os en chance for at undgå at det sker igen. Vi må aldrig tage friheden for givet. Vi skal være ordentlige og næstekærlige mennesker. Tid til eftertanke. Tid til at mindes.
    Like
    Love
    6
    2 Kommentarer 0 Delinger 571 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind