Recent Updates
  • På min pc har jeg skiftet Windows ud med det europæiske styresystem Q4OS.
    Er der andre Linux brugere i Silkeborg, kunne vi måske mødes en gang imellem / jævnligt for at udveksle erfaringer og hjælpe hinanden. F.eks. i Rosengårdcentret (fri parkering) eller på Biblioteket.
    På min pc har jeg skiftet Windows ud med det europæiske styresystem Q4OS. Er der andre Linux brugere i Silkeborg, kunne vi måske mødes en gang imellem / jævnligt for at udveksle erfaringer og hjælpe hinanden. F.eks. i Rosengårdcentret (fri parkering) eller på Biblioteket.
    Like
    Yay
    6
    0 Comments 0 Shares 811 Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In