Forsiden
  • På min pc har jeg skiftet Windows ud med det europæiske styresystem Q4OS.
    Er der andre Linux brugere i Silkeborg, kunne vi måske mødes en gang imellem / jævnligt for at udveksle erfaringer og hjælpe hinanden. F.eks. i Rosengårdcentret (fri parkering) eller på Biblioteket.
    På min pc har jeg skiftet Windows ud med det europæiske styresystem Q4OS. Er der andre Linux brugere i Silkeborg, kunne vi måske mødes en gang imellem / jævnligt for at udveksle erfaringer og hjælpe hinanden. F.eks. i Rosengårdcentret (fri parkering) eller på Biblioteket.
    Like
    Yay
    6
    0 Kommentarer 0 Delinger 810 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind