Musiker, bogorm, kratlusker, kajakroer, analog fotograf og mange andre ting, som du ikke vil vide.
-
9 Posts
-
14 Photos
-
0 Videos
-
Teknisk koordinator / CTO at Filmværksted Aarhus
-
Lives in Sabro, Danmark
-
From Aarhus C, Aarhus, Danmark
-
16/01/1961
-
Followed by 21 people
Recent Updates
-
Hold på hat og briller!
Inden du får set dig om, rammer noget meget mærkeligt en scene nær dig
GadeJørgen & De Sørgelige Rester er klar til sommerens jobs, og vi garanterer ikke for konsekvenserneHold på hat og briller! Inden du får set dig om, rammer noget meget mærkeligt en scene nær dig 😱 GadeJørgen & De Sørgelige Rester er klar til sommerens jobs, og vi garanterer ikke for konsekvenserne 🤣1 Comments 0 Shares 557 Views
4
Please log in to like, share and comment! -
Sidste år i maj og juni, havde min kære hustru, Åse Fænø Meinhardt og jeg, to måneders orlov fra vores jobs.
Vi pakkede bilen med telt, Trangia, vandrestøvler og kajakker, og kørte, roede og vandrede op gennem Sverige og Lapland, hvor vi drejede til venstre over til Norge, for at ro og vandre i Vesterålen og Lofoten.
Det blev til 50 dage i noget af verdens smukkeste natur, og en rejse som vi aldrig vil glemme.
I år må vi så desværre nøjes med de obligatoriske tre ugers ferie, og når nu man ved, hvor meget både Sverige og Norge har at byde på, er det virkeligt svært at begrænse sig
Anyways, så gar turen nordpå igen, og mon ikke vi kan få proppet en uges god vandring, og en uges ligeså god roning ned i de sølle tre uge....Let´s hope so
Forslag til helt fantastiske vandre- og/eller ro-spots i Sverige og/eller Norge modtages med stor taknemmelighed
Her er lige en lille håndfuld billeder (ud af ca. 1.400) fra sidste års tur.
Sidste år i maj og juni, havde min kære hustru, [se_faenoe_meinhardt] og jeg, to måneders orlov fra vores jobs. Vi pakkede bilen med telt, Trangia, vandrestøvler og kajakker, og kørte, roede og vandrede op gennem Sverige og Lapland, hvor vi drejede til venstre over til Norge, for at ro og vandre i Vesterålen og Lofoten. Det blev til 50 dage i noget af verdens smukkeste natur, og en rejse som vi aldrig vil glemme. I år må vi så desværre nøjes med de obligatoriske tre ugers ferie, og når nu man ved, hvor meget både Sverige og Norge har at byde på, er det virkeligt svært at begrænse sig 😇 Anyways, så gar turen nordpå igen, og mon ikke vi kan få proppet en uges god vandring, og en uges ligeså god roning ned i de sølle tre uge....Let´s hope so 🍀 Forslag til helt fantastiske vandre- og/eller ro-spots i Sverige og/eller Norge modtages med stor taknemmelighed 💚 Her er lige en lille håndfuld billeder (ud af ca. 1.400) fra sidste års tur.2 Comments 0 Shares 885 Views
16
-
Nu tænker jeg jo bare at det er fint nok, at have en profil her i den Meta-fri zone........men det er også en bette smule ensomt.
Gad nok vide, om her er nogen jeg kender?Nu tænker jeg jo bare at det er fint nok, at have en profil her i den Meta-fri zone........men det er også en bette smule ensomt. Gad nok vide, om her er nogen jeg kender? 🤔9 Comments 0 Shares 586 Views
17
Gruppeforslag
More Stories