Hej. Mit navn er Kim Ludo.
#JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
#JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
  • 48 Posts
  • 0 Photos
  • 0 Videos
  • It's complicated
  • 01/04/1980
  • Followed by 1 people
Pinned Post
Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook.

#BoomerPower
#JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
#JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
#JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook. #BoomerPower #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
2 Comments 0 Shares 2K Views
Recent Updates
  • Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook.

    #BoomerPower
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook. #BoomerPower #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    2 Comments 0 Shares 2K Views
  • God eftermiddag til alle jer dejlige Socii brugere!!

    Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har lavet et opslag, men jeg har simpelthen bare haft så travlt med alt muligt forskelligt. MEN i skal selvfølgelig ikke snydes for en Kim Ludo vittighed:

    Hvordan taler dykkere sammen under vandet?

    – De bruger talebobler

    I dag til frokost medbragte jeg min egen Coca Cola, maden var dog ikke så god. Lad os håbe det er bedre i morgen

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    God eftermiddag til alle jer dejlige Socii brugere!! Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har lavet et opslag, men jeg har simpelthen bare haft så travlt med alt muligt forskelligt. MEN i skal selvfølgelig ikke snydes for en Kim Ludo vittighed: Hvordan taler dykkere sammen under vandet? – De bruger talebobler 😂😂😂 I dag til frokost medbragte jeg min egen Coca Cola, maden var dog ikke så god. Lad os håbe det er bedre i morgen 😃 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 2K Views
  • Jeg har officielt lige spist dagens værste frokost. Cafeteriet er begyndt at servere Pepsi Cola efter mine klager for manglende Coca Cola.
    Lad os alle håbe at min næste frokost kl. 16 er bedre...

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    Jeg har officielt lige spist dagens værste frokost. Cafeteriet er begyndt at servere Pepsi Cola efter mine klager for manglende Coca Cola. 😡🤬🤬😡 Lad os alle håbe at min næste frokost kl. 16 er bedre... #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    Like
    1
    4 Comments 0 Shares 1K Views
  • Hovsa. Der kom lige et par fejlopslag.
    Kan folk stadig se mine opslag? Kan ikke helt finde ud af den her side Det kan jo godt være lidt svært for en boomer som mig...

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    Hovsa. Der kom lige et par fejlopslag. Kan folk stadig se mine opslag? Kan ikke helt finde ud af den her side 😅 Det kan jo godt være lidt svært for en boomer som mig... 🤣🤣😂😂😂😂 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    2 Comments 0 Shares 1K Views
  • Hovsa.
    Glemte lige at smide en god mandags joke ud til alle mine dejlige følgere på Danmarks nye SoMe.

    Hvad er blåt og lugter af gult maling?
    Blåt maling

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    Hovsa. Glemte lige at smide en god mandags joke ud til alle mine dejlige følgere på Danmarks nye SoMe. 🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇪🇩🇰 Hvad er blåt og lugter af gult maling? Blåt maling 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    0 Comments 0 Shares 2K Views
  • God mandag derude!

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    God mandag derude! #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    0 Comments 0 Shares 1K Views
  • Så er jeg på vej til endnu en frokost uden Coca Cola (Godt det snart er weekend)
    Kan være man snart skal ud og kigge efter nyt arbejde med en bedre kantine

    Men folket skal da ikke snydes for en lille fredags vittighed...

    Hvad er det mindst talte sprog i verden?

    Tegnsprog

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Så er jeg på vej til endnu en frokost uden Coca Cola (Godt det snart er weekend) 🥲 Kan være man snart skal ud og kigge efter nyt arbejde med en bedre kantine 😂 Men folket skal da ikke snydes for en lille fredags vittighed... Hvad er det mindst talte sprog i verden? Tegnsprog 🤣🤣😂😂😂 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Like
    1
    3 Comments 0 Shares 1K Views
  • I aften står den på flæskesteg med Coca Cola.
    Så er der dømt torsdags-hygge

    Tak til [50080558587] for at pointere at det ikke er en Coca Cola gif jeg har brugt indtil videre.
    Sådan en boomer som mig kan godt have svært ved at finde rundt på diverse SoMe platforme

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    I aften står den på flæskesteg med Coca Cola. Så er der dømt torsdags-hygge 😃 Tak til [50080558587] for at pointere at det ikke er en Coca Cola gif jeg har brugt indtil videre. Sådan en boomer som mig kan godt have svært ved at finde rundt på diverse SoMe platforme 🤣 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Haha
    1
    0 Comments 0 Shares 1K Views
  • Hvorfor gik skyen i skole?

    Fordi den skulle lære at regne

    Rigtig god eftermiddag til det dejlige fællesskab på Danmarks nye SoMe.

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Hvorfor gik skyen i skole? Fordi den skulle lære at regne 🤣🤣🤣🤣🤣 Rigtig god eftermiddag til det dejlige fællesskab på Danmarks nye SoMe. 🇩🇰🇩🇰 #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Like
    1
    2 Comments 0 Shares 1K Views
  • Så er en god frokost afsluttet på arbejdet. En cola kunne have været godt, men jeg må leve uden.

    Arbejdet som freelance software udvikler er hårdt.

    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    Så er en god frokost afsluttet på arbejdet. En cola kunne have været godt, men jeg må leve uden. Arbejdet som freelance software udvikler er hårdt. #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    0 Comments 0 Shares 1K Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In