Tlf 1 (fastnet) 86-231448. / Tlf 2. 30815842. ( TIL NØD, sms ) !!!!!
For den der skulle være i tvivl !!! Jeg er 16 % digital og 84 % analog !! Så skal en besked nå mig hurtigt så RING ! Eneste digitale medie er, FB (kun lidt endnu), YouTube, dvd og ellers intet.
Her er vi selvforsynet med alt mekanisk, elektronisk. Ingen fladskærm eller "app"
Her bruger vi mit "levende tekniske museum". Billedrørs tv ::,, til farve film bruges Beovision 8802 (1983) til S/H film bruges Philips (1957).
Videomaskiner der bruges er : VHS, BETAMAX, VIDEO-2000, VCR N 1502 og 1702 og U-Matic.
Biler :( brugs biler ) : Golf 2. 1.6 TD. 1987. Hanomag/Mercedes 306 D, 1974.
  • 2 Indlæg
  • 2 Fotos
  • 0 Videoer
  • Følges af 1 brugere
Forsiden
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind