Tlf 1 (fastnet) 86-231448. / Tlf 2. 30815842. ( TIL NØD, sms ) !!!!!
For den der skulle være i tvivl !!! Jeg er 16 % digital og 84 % analog !! Så skal en besked nå mig hurtigt så RING ! Eneste digitale medie er, FB (kun lidt endnu), YouTube, dvd og ellers intet.
Her er vi selvforsynet med alt mekanisk, elektronisk. Ingen fladskærm eller "app"
Her bruger vi mit "levende tekniske museum". Billedrørs tv ::,, til farve film bruges Beovision 8802 (1983) til S/H film bruges Philips (1957).
Videomaskiner der bruges er : VHS, BETAMAX, VIDEO-2000, VCR N 1502 og 1702 og U-Matic.
Biler :( brugs biler ) : Golf 2. 1.6 TD. 1987. Hanomag/Mercedes 306 D, 1974.
For den der skulle være i tvivl !!! Jeg er 16 % digital og 84 % analog !! Så skal en besked nå mig hurtigt så RING ! Eneste digitale medie er, FB (kun lidt endnu), YouTube, dvd og ellers intet.
Her er vi selvforsynet med alt mekanisk, elektronisk. Ingen fladskærm eller "app"
Her bruger vi mit "levende tekniske museum". Billedrørs tv ::,, til farve film bruges Beovision 8802 (1983) til S/H film bruges Philips (1957).
Videomaskiner der bruges er : VHS, BETAMAX, VIDEO-2000, VCR N 1502 og 1702 og U-Matic.
Biler :( brugs biler ) : Golf 2. 1.6 TD. 1987. Hanomag/Mercedes 306 D, 1974.
-
2 Posts
-
2 Photos
-
0 Videos
-
Followed by 1 people
Recent Updates
-
Hej, vil egentlig gerne vide om jeg er den eneste der stadig bruger fastnet ??
Det på billedet bruges stadig. :-)
Hej, vil egentlig gerne vide om jeg er den eneste der stadig bruger fastnet ?? Det på billedet bruges stadig. :-)4 Comments 0 Shares 446 Views
7
Please log in to like, share and comment!
More Stories