Underviser i fysik, rumfart, raketter og satellitkommunikation hos Science Talenter i Sorø. Modtager (ind i mellem) mine egne satellitbilleder. Fysiker med speciale i optisk kommunikation i deep space. Står for den danske CanSat-konkurrence. Radioamatør. Glad for Raspberry Pi. Går ind for universel basisindkomst.
Sociale links
Forsiden
  • Jeg havde brug for at øge min LAN-hastighed fra de ~100 Mbit/s, jeg har nu. Jeg fandt ud af, at jeg havde en masse Cat 5 Ethernet-kabler

    Jeg skiftede alle kabler til Cat 5e eller Cat 6 – stadig det samme problem.

    Opgraderede tre netværksswitche til gigabit HW – stadig det samme problem.

    Kattens også – kan det være mine LexCom dataudtag?
    Jeg havde brug for at øge min LAN-hastighed fra de ~100 Mbit/s, jeg har nu. Jeg fandt ud af, at jeg havde en masse Cat 5 Ethernet-kabler 🙄 Jeg skiftede alle kabler til Cat 5e eller Cat 6 – stadig det samme problem. Opgraderede tre netværksswitche til gigabit HW – stadig det samme problem. Kattens også – kan det være mine LexCom dataudtag? 😬
    Like
    1
    5 Kommentarer 1 Delinger 977 Visninger
  • Gruppeforslag

Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind