• Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost
    Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
    Så rundede jeg de 75 år. Vejret viste sig fra sin allerbedste side med sol og frost 🌞❄️ Der kom fine blomster, hyggeligt besøg og dagen sluttede med en god middag på #spisehusetknud i Hundested.
    Love
    Like
    Yay
    10
    4 Kommentarer 0 Delinger 638 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind