• I Danmark er jeg født der har jeg hjemme...

    Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt. Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark.

    Du er velkommen til at deltage i gruppen "Danmark Mit fædreland" https://socii.dk/groups/3520260322115735

    #Socii #kongerigetdanmark #fædreland #Danmark
    <h2>I Danmark er jeg født der har jeg hjemme...</h2>Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt. Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark. 🙂 Du er velkommen til at deltage i gruppen "Danmark Mit fædreland" https://socii.dk/groups/3520260322115735 #Socii #kongerigetdanmark #fædreland #Danmark
    Love
    1
    0 Comments 0 Shares 790 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In