• Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene

    Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag.

    Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet.

    Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet.

    Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage.

    Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne.
    kl 10:00 - 15:00

    Mobilfoto: Carsten H
    Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag. Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet. Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet. Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage. Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne. kl 10:00 - 15:00 Mobilfoto: Carsten H
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 497 Visninger
  • Det var så Copenhagen Comics 26, og det var FORRYGENDE! Tak til alle! :-D Jeg løb tør for "Ragnas Søn: AFgrunden", men man kan altid købe den her: https://hw-art.dk/vare/afgrunden/. Fotos viser ven og kollega Ingo Milton og jeg i interessant tegneseriesamtale, og min standmakker Mikael Nielsen (Saxoart) med hånden på min bror, Niels Kaare Westh. #copenhagencomics26 #tegneseriefestival #comics
    Det var så Copenhagen Comics 26, og det var FORRYGENDE! Tak til alle! :-D Jeg løb tør for "Ragnas Søn: AFgrunden", men man kan altid købe den her: https://hw-art.dk/vare/afgrunden/. Fotos viser ven og kollega Ingo Milton og jeg i interessant tegneseriesamtale, og min standmakker Mikael Nielsen (Saxoart) med hånden på min bror, Niels Kaare Westh. #copenhagencomics26 #tegneseriefestival #comics
    Love
    Like
    Yay
    8
    1 Kommentarer 0 Delinger 536 Visninger
  • FixitFusion offers professional wasp and stinging insect control services designed to protect homes and businesses from dangerous infestations. Wasps, hornets, yellow jackets, and other stinging insects can quickly become a serious threat, especially during warmer months when they build nests around roofs, attics, trees, garages, and outdoor spaces. These insects are aggressive when disturbed and can pose risks to children, pets, employees, and customers.

    Our trained pest control specialists use safe, effective, and eco-friendly treatment methods to eliminate active nests and prevent new colonies from forming. Every service begins with a detailed inspection to identify nesting sites, entry points, and infestation levels. Based on this assessment, we apply targeted treatments that remove the stinging insects at the source while ensuring long-term protection for your property.

    FixitFusion understands that each infestation is different, which is why we provide customized wasp control solutions tailored to your specific situation. Whether you are dealing with a small nest near your home or a large infestation on a commercial property, our experts are equipped to handle it safely and efficiently.

    We prioritize safety and fast response times to ensure minimal disruption to your daily life. Our goal is to help you reclaim your outdoor spaces and enjoy a sting-free environment with confidence.

    Choose FixitFusion for reliable wasp and stinging insect control services that deliver lasting results, professional care, and complete peace of mind.

    (888) 248-8394
    https://fixitfusion.com/pest-control-wasp-stinging-insect-control
    FixitFusion offers professional wasp and stinging insect control services designed to protect homes and businesses from dangerous infestations. Wasps, hornets, yellow jackets, and other stinging insects can quickly become a serious threat, especially during warmer months when they build nests around roofs, attics, trees, garages, and outdoor spaces. These insects are aggressive when disturbed and can pose risks to children, pets, employees, and customers. Our trained pest control specialists use safe, effective, and eco-friendly treatment methods to eliminate active nests and prevent new colonies from forming. Every service begins with a detailed inspection to identify nesting sites, entry points, and infestation levels. Based on this assessment, we apply targeted treatments that remove the stinging insects at the source while ensuring long-term protection for your property. FixitFusion understands that each infestation is different, which is why we provide customized wasp control solutions tailored to your specific situation. Whether you are dealing with a small nest near your home or a large infestation on a commercial property, our experts are equipped to handle it safely and efficiently. We prioritize safety and fast response times to ensure minimal disruption to your daily life. Our goal is to help you reclaim your outdoor spaces and enjoy a sting-free environment with confidence. Choose FixitFusion for reliable wasp and stinging insect control services that deliver lasting results, professional care, and complete peace of mind. 📞 (888) 248-8394 🌐 https://fixitfusion.com/pest-control-wasp-stinging-insect-control
    0 Kommentarer 0 Delinger 338 Visninger
  • Pinsefest ved Hammermøllen og 450 års jubilæum

    En fest for både børn, forælder, bedsteforældre og oldeforældre midt i Nordsjællands skønne natur.

    Rigtig god pinse til alle store som små af hun- og hankøn.



    Lokation: https://www.google.com/maps/place/Caf%C3%A9en+p%C3%A5+Hammerm%C3%B8llen/@56.065191,12.5513011,543m/data=!3m3!1e3!4b1!5s0x46523064d64d3437:0xe98829551b487bf2!4m6!3m5!1s0x46523064d9fa173b:0x1169751efb9d7b2b!8m2!3d56.065191!4d12.553876!16s%2Fg%2F1tftpp_f?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDUyMC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

    #Socii #hammermøllen #KongernesNordsjælland #pinsefest
    <h2>😀 Pinsefest ved Hammermøllen og 450 års jubilæum</h2>En fest for både børn, forælder, bedsteforældre og oldeforældre midt i Nordsjællands skønne natur. <h2> Rigtig god pinse til alle store som små af hun- og hankøn.</h2> Lokation: https://www.google.com/maps/place/Caf%C3%A9en+p%C3%A5+Hammerm%C3%B8llen/@56.065191,12.5513011,543m/data=!3m3!1e3!4b1!5s0x46523064d64d3437:0xe98829551b487bf2!4m6!3m5!1s0x46523064d9fa173b:0x1169751efb9d7b2b!8m2!3d56.065191!4d12.553876!16s%2Fg%2F1tftpp_f?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDUyMC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D #Socii #hammermøllen #KongernesNordsjælland #pinsefest
    1 Kommentarer 0 Delinger 387 Visninger
  • Vilnius får min anbefaling. Det er nok ikke byen der umiddelbart indbyder til fest og ballade, men historiens vingesus viser sig (stadig) alle vegne.
    Forsømte bygninger, flot restaurerede bygninger, og masser af nybyggeri, der ligner resten af Europa.
    Kirker alle vegne, alskens kristne afarter.
    Flink befolkning der stadig er glade for turister, og en del kan gøre sig forståelig på engelsk.
    Jeg har specielt søgt det mest oprindelige, markeder, små butikker, spor efter gammel kultur og skik.

    Størst glæde har det givet at jeg har fået kontakt med dem der har opretholdt de gamle paganistiske traditioner og ritualer.

    De har blandt andet fundet en gammel hellig ceremoni plads, den dukkede frem under et byggeri.

    Der er nu skabt et lille område med nogle af de symboler samt en form for alter der har haft stor betydning i de tidligere traditionelle animistiske samfund.

    Stenen jeg har fotograferet havde den funktion at den skulle opsamle regnvand inden det ramte jorden, og derved blev 'forurenet'
    Det hellige vand havde en speciel betydning i de gamle paganistiske traditioner.

    Alt det ved jeg nu, da en af dem fra troessamfundet var ved at vedligeholde det da jeg fandt stedet.
    Vilnius får min anbefaling. Det er nok ikke byen der umiddelbart indbyder til fest og ballade, men historiens vingesus viser sig (stadig) alle vegne. Forsømte bygninger, flot restaurerede bygninger, og masser af nybyggeri, der ligner resten af Europa. Kirker alle vegne, alskens kristne afarter. Flink befolkning der stadig er glade for turister, og en del kan gøre sig forståelig på engelsk. Jeg har specielt søgt det mest oprindelige, markeder, små butikker, spor efter gammel kultur og skik. Størst glæde har det givet at jeg har fået kontakt med dem der har opretholdt de gamle paganistiske traditioner og ritualer. De har blandt andet fundet en gammel hellig ceremoni plads, den dukkede frem under et byggeri. Der er nu skabt et lille område med nogle af de symboler samt en form for alter der har haft stor betydning i de tidligere traditionelle animistiske samfund. Stenen jeg har fotograferet havde den funktion at den skulle opsamle regnvand inden det ramte jorden, og derved blev 'forurenet' Det hellige vand havde en speciel betydning i de gamle paganistiske traditioner. Alt det ved jeg nu, da en af dem fra troessamfundet var ved at vedligeholde det da jeg fandt stedet.
    Yay
    Like
    8
    1 Kommentarer 0 Delinger 768 Visninger
  • De danske mediers metode og tilgang til nyhedsstoffet er lammende ens.

    Man gentager de samme nyheder, bruger samme kilder og vinkler, og udfordrer kun sjældent venstrefløjens måde at anskue samfundet på.

    Morten Messerschmidt: Danske medier er en nedslående fætterkusinefest.

    #Socii #MortenMesserschmidt #politik #DanskFolkeparti
    <h2>De danske mediers metode og tilgang til nyhedsstoffet er lammende ens.</h2>Man gentager de samme nyheder, bruger samme kilder og vinkler, og udfordrer kun sjældent venstrefløjens måde at anskue samfundet på. <b>Morten Messerschmidt: </b>Danske medier er en nedslående fætterkusinefest. #Socii #MortenMesserschmidt #politik #DanskFolkeparti
    POLITIKEN.DK
    Morten Messerschmidt: Danske medier er en nedslående fætterkusinefest
    De danske mediers metode og tilgang til nyhedsstoffet er lammende ens. Man gentager de samme nyheder, bruger samme kilder og vinkler, og udfordrer kun sjældent venstrefløjens måde at anskue samfundet på.
    Like
    Wow
    5
    2 Kommentarer 0 Delinger 687 Visninger
  • Tillykke til Josephine Ernst som i denne uge blev hædret som Årets Kunstner i Rudersdal Det foregik på festlig vis i byrådssalen. Vi i "kunstjuryen" har været glade for at vælge Josephine Ernst og udvælge 2 værker, som uddeles til vinderne af Frivilligprisen og Kulturprisen til Frivilligfesten til september.
    Har I noget tilsvarende i jeres kommune?
    Tillykke til Josephine Ernst som i denne uge blev hædret som <b>Årets Kunstner</b> i Rudersdal 🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰 Det foregik på festlig vis i byrådssalen. Vi i "kunstjuryen" har været glade for at vælge Josephine Ernst og udvælge 2 værker, som uddeles til vinderne af Frivilligprisen og Kulturprisen til Frivilligfesten til september. <i>Har I noget tilsvarende i jeres kommune?</i>
    Like
    Love
    Yay
    18
    2 Kommentarer 0 Delinger 489 Visninger
  • LIGE OM LIDT løber Copenhagen Comics af stabelen. Kom og mød os og SaxoArt (Mikael Nielsen) på stand 28 i pinsen 23.-24. maj i Valbyhallen! Der vil være nye og gamle albums og spændende merchandise! Ses vi? #copenhagencomics2026 #tegneseriefestival #tegneserier #comiccon #comics #bd
    LIGE OM LIDT løber Copenhagen Comics af stabelen. Kom og mød os og SaxoArt (Mikael Nielsen) på stand 28 i pinsen 23.-24. maj i Valbyhallen! Der vil være nye og gamle albums og spændende merchandise! Ses vi? #copenhagencomics2026 #tegneseriefestival #tegneserier #comiccon #comics #bd
    Love
    Yay
    Like
    10
    0 Kommentarer 0 Delinger 620 Visninger
  • Lad dem nu larme lidt

    I dag er sidste skoledag.

    For nogle er det måske bare endnu en dag i kalenderen. For andre er det en dag med fløjter, karameller, udklædning, musik, pynt, grin, lidt for høje stemmer og unge mennesker, der fylder lidt mere, end de plejer.

    Og ved I hvad?

    Det må de gerne.

    For de unge mennesker, der i dag fejrer sidste skoledag, er de samme børn, der for år tilbage gik ind gennem flagalléen til deres første skoledag. Dengang stod de med alt for store skoletasker, spændte øjne og forældre, der forsøgte at skjule en klump i halsen. Nu går de ud den anden vej som unge mennesker, der har gennemført folkeskolen, holdt ud, lært noget, fejlet noget, fundet venner, mistet venner, været trætte, pressede, glade, usikre og alt det andet, man er, mens man vokser op.

    Det fortjener faktisk en festdag.

    Ikke en poleret, lydløs og institutionsgodkendt markering, hvor al spontanitet er pakket ind i risikovurderinger, imagepleje og hensynserklæringer. En rigtig festdag. En dag, hvor de larmer lidt, griner lidt for højt, kaster med karameller, fløjter, pynter op og mærker, at noget stort er slut, og noget nyt er på vej.

    Selvfølgelig findes der altid nogen, der ikke kan finde ud af det. Sådan er det med unge mennesker. Sådan er det i øvrigt også med voksne mennesker. Der er altid enkelte, der skal være lidt for smarte, lidt for voldsomme, lidt for meget. Det skal man tage hånd om.

    Men vi må passe på, at vi ikke lader de få ødelægge dagen for de mange.

    For det er efterhånden blevet en trist refleks i vores samfund, at alt, der larmer, roder, lugter lidt af liv eller falder uden for det kontrollerede, straks skal reguleres, begrænses, fjernes eller problematiseres. Vi er blevet ualmindeligt dygtige til at opdage det, der kan gå galt, og påfaldende dårlige til at huske alt det, der faktisk går godt.

    En fløjte bliver til et arbejdsmiljøproblem. Karameller bliver til en sikkerhedsrisiko. Pynt bliver til et imageproblem. Et par timers ungdommelig uro blivet til et problem.

    Måske er det ikke de unge, der er blevet for meget.

    Måske er det os andre, der er blevet for lidt rummelige.

    Der bliver talt meget om trivsel. Om fællesskab. Om at unge skal føle sig set, hørt og inkluderet. Men når de så endelig står der, midt i deres eget fællesskab, glade, støjende, forventningsfulde og fulde af liv, så kommer voksenverdenen farende med løftede pegefingre, høreværn, forbud og bekymrede miner.

    Det er, ærligt talt, lidt komisk.

    Og også lidt sørgeligt.

    For hvad er det egentlig, vi vil have? Vil vi have unge mennesker, der tør tage del i fællesskaber, glæde sig til noget sammen og markere overgange i livet? Eller vil vi have en generation, der lærer, at det sikreste er at dæmpe sig, rette ind og helst ikke fylde for meget i landskabet?

    Sidste skoledag varer ikke en uge eller en måned. Den varer i realiteten nogle få timer på en ganske særlig dag i et ungt menneskes liv. De timer får de aldrig igen.

    Så lad dem dog få dem.

    Lad dem pynte op. Lad dem fløjte. Lad dem kaste karameller. Lad de små børn glæde sig. Lad lærerne smile lidt, også selv om det larmer. Lad skolen se ud, som om der faktisk foregår noget levende derinde. En skole behøver ikke ligne et prospekt fra en kommunal visionsplan hele tiden. Nogle gange må den gerne ligne et sted, hvor børn har gået, levet, lært og nu siger farvel.

    Vi skal selvfølgelig tage hensyn til hinanden. Men hensyn er ikke det samme som, at alle andre altid skal skrue ned, fordi nogen et sted har besluttet, at al uro er et overgreb på den perfekte orden.

    Der må gerne være dage, hvor livet fylder.

    Der må gerne være dage, hvor unge mennesker larmer lidt mere end normalt.

    Der må gerne være dage, hvor vi voksne træder et skridt tilbage og husker, at vi selv engang var dem, der stod med følelsen af frihed i kroppen og hele verden foran os.

    Og hvis vi ikke selv kan huske det, så er det måske os, der skal øve os lidt.

    Ikke de unge.

    Så til alle jer, der har haft sidste skoledag i dag: Tillykke. I har gjort det godt. Nyd dagen. Pas på hinanden. Vær ordentlige. Men vær også unge.

    Og til os andre: Træk vejret. Tag høreværnet af et øjeblik. Se på dem.

    Det er ikke samfundets sammenbrud, vi er vidne til.

    Det er bare unge mennesker, der fejrer, at de er på vej videre.
    Lad dem nu larme lidt I dag er sidste skoledag. For nogle er det måske bare endnu en dag i kalenderen. For andre er det en dag med fløjter, karameller, udklædning, musik, pynt, grin, lidt for høje stemmer og unge mennesker, der fylder lidt mere, end de plejer. Og ved I hvad? Det må de gerne. For de unge mennesker, der i dag fejrer sidste skoledag, er de samme børn, der for år tilbage gik ind gennem flagalléen til deres første skoledag. Dengang stod de med alt for store skoletasker, spændte øjne og forældre, der forsøgte at skjule en klump i halsen. Nu går de ud den anden vej som unge mennesker, der har gennemført folkeskolen, holdt ud, lært noget, fejlet noget, fundet venner, mistet venner, været trætte, pressede, glade, usikre og alt det andet, man er, mens man vokser op. Det fortjener faktisk en festdag. Ikke en poleret, lydløs og institutionsgodkendt markering, hvor al spontanitet er pakket ind i risikovurderinger, imagepleje og hensynserklæringer. En rigtig festdag. En dag, hvor de larmer lidt, griner lidt for højt, kaster med karameller, fløjter, pynter op og mærker, at noget stort er slut, og noget nyt er på vej. Selvfølgelig findes der altid nogen, der ikke kan finde ud af det. Sådan er det med unge mennesker. Sådan er det i øvrigt også med voksne mennesker. Der er altid enkelte, der skal være lidt for smarte, lidt for voldsomme, lidt for meget. Det skal man tage hånd om. Men vi må passe på, at vi ikke lader de få ødelægge dagen for de mange. For det er efterhånden blevet en trist refleks i vores samfund, at alt, der larmer, roder, lugter lidt af liv eller falder uden for det kontrollerede, straks skal reguleres, begrænses, fjernes eller problematiseres. Vi er blevet ualmindeligt dygtige til at opdage det, der kan gå galt, og påfaldende dårlige til at huske alt det, der faktisk går godt. En fløjte bliver til et arbejdsmiljøproblem. Karameller bliver til en sikkerhedsrisiko. Pynt bliver til et imageproblem. Et par timers ungdommelig uro blivet til et problem. Måske er det ikke de unge, der er blevet for meget. Måske er det os andre, der er blevet for lidt rummelige. Der bliver talt meget om trivsel. Om fællesskab. Om at unge skal føle sig set, hørt og inkluderet. Men når de så endelig står der, midt i deres eget fællesskab, glade, støjende, forventningsfulde og fulde af liv, så kommer voksenverdenen farende med løftede pegefingre, høreværn, forbud og bekymrede miner. Det er, ærligt talt, lidt komisk. Og også lidt sørgeligt. For hvad er det egentlig, vi vil have? Vil vi have unge mennesker, der tør tage del i fællesskaber, glæde sig til noget sammen og markere overgange i livet? Eller vil vi have en generation, der lærer, at det sikreste er at dæmpe sig, rette ind og helst ikke fylde for meget i landskabet? Sidste skoledag varer ikke en uge eller en måned. Den varer i realiteten nogle få timer på en ganske særlig dag i et ungt menneskes liv. De timer får de aldrig igen. Så lad dem dog få dem. Lad dem pynte op. Lad dem fløjte. Lad dem kaste karameller. Lad de små børn glæde sig. Lad lærerne smile lidt, også selv om det larmer. Lad skolen se ud, som om der faktisk foregår noget levende derinde. En skole behøver ikke ligne et prospekt fra en kommunal visionsplan hele tiden. Nogle gange må den gerne ligne et sted, hvor børn har gået, levet, lært og nu siger farvel. Vi skal selvfølgelig tage hensyn til hinanden. Men hensyn er ikke det samme som, at alle andre altid skal skrue ned, fordi nogen et sted har besluttet, at al uro er et overgreb på den perfekte orden. Der må gerne være dage, hvor livet fylder. Der må gerne være dage, hvor unge mennesker larmer lidt mere end normalt. Der må gerne være dage, hvor vi voksne træder et skridt tilbage og husker, at vi selv engang var dem, der stod med følelsen af frihed i kroppen og hele verden foran os. Og hvis vi ikke selv kan huske det, så er det måske os, der skal øve os lidt. Ikke de unge. Så til alle jer, der har haft sidste skoledag i dag: Tillykke. I har gjort det godt. Nyd dagen. Pas på hinanden. Vær ordentlige. Men vær også unge. Og til os andre: Træk vejret. Tag høreværnet af et øjeblik. Se på dem. Det er ikke samfundets sammenbrud, vi er vidne til. Det er bare unge mennesker, der fejrer, at de er på vej videre.
    Yay
    Like
    Love
    11
    0 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Jamen så ved vi det Calle........?

    Udover at det ikke overrasker mig at et par "Bæverdinger" blev tømt for øl, så tænker jeg at ham den unge knægt der udtaler flg. kommer til at fortryde det..

    "Vi har lige været hjemme og skifte trusser, og så tog vi herned. Vi havde fornøjelsen af at stå oppe på torvet tidligere i dag - eller det er jo så i går.

    - Men det var fuldstændig magisk. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, altså jeg kunne forestille mig, at det mindede om sommeren 92, fortæller 23-årige Calle Langberg. "


    Okay Calle Langberg, prøliåhørher ikk'å..

    1. Mænd går ikke i trusser (Men respekt for din åbenhed omkring dine kinky ting)
    2. Var det magisk at gå i trusser? eller hvad prøver du at sige?
    3. I '92 gik mænd ikke i trusser, sommer eller vinter (EM eller ej).
    4. Fra og med i dag er du døbt Trusse Calle eller Calle G streng.


    PS Calle,
    I gamle dage hed det ikke at stå og hoppe på torvet, der hed det "At sidde og hoppe på en te ske i Magasin" ... noget siger mig at du allerede kender det udtryk

    Fortsat god tur i byen....


    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/vanvittig-fest-i-aarhus-vaertshus-toerlagt/11174571
    <b>Jamen så ved vi det Calle........?</b> Udover at det ikke overrasker mig at et par "Bæverdinger" blev tømt for øl, så tænker jeg at ham den unge knægt der udtaler flg. kommer til at fortryde det.. <i>"Vi har lige været hjemme og skifte trusser, og så tog vi herned. Vi havde fornøjelsen af at stå oppe på torvet tidligere i dag - eller det er jo så i går. - Men det var fuldstændig magisk. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, altså jeg kunne forestille mig, at det mindede om sommeren 92, fortæller 23-årige Calle Langberg. "</i> Okay Calle Langberg, prøliåhørher ikk'å.. 1. Mænd går ikke i trusser (Men respekt for din åbenhed omkring dine kinky ting) 2. Var det magisk at gå i trusser? eller hvad prøver du at sige? 3. I '92 gik mænd ikke i trusser, sommer eller vinter (EM eller ej). 4. Fra og med i dag er du døbt Trusse Calle eller Calle G streng. 🤣 PS Calle, I gamle dage hed det ikke at stå og hoppe på torvet, der hed det "At sidde og hoppe på en te ske i Magasin" ... noget siger mig at du allerede kender det udtryk 🤣 Fortsat god tur i byen.... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/vanvittig-fest-i-aarhus-vaertshus-toerlagt/11174571
    Haha
    Like
    Yay
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 781 Visninger
Flere resultater

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind