Tillykke til Josephine Ernst som i denne uge blev hædret som Årets Kunstner i Rudersdal Det foregik på festlig vis i byrådssalen. Vi i "kunstjuryen" har været glade for at vælge Josephine Ernst og udvælge 2 værker, som uddeles til vinderne af Frivilligprisen og Kulturprisen til Frivilligfesten til september.
Har I noget tilsvarende i jeres kommune?
Har I noget tilsvarende i jeres kommune?
Tillykke til Josephine Ernst som i denne uge blev hædret som <b>Årets Kunstner</b> i Rudersdal 🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰 Det foregik på festlig vis i byrådssalen. Vi i "kunstjuryen" har været glade for at vælge Josephine Ernst og udvælge 2 værker, som uddeles til vinderne af Frivilligprisen og Kulturprisen til Frivilligfesten til september.
<i>Har I noget tilsvarende i jeres kommune?</i>