• Det er for fattigt, hvis vores samfund er blevet så bureaukrtisk og reguleret, at der ikke længere kan være plads til, at nogen lever på en alternativ måde, som ikke generer andre.
    Det er en emsig kommune, som nu, efter flere tiår, smider bådene på porten.
    Der skal sgu være plads til mennesker som er anderledes eller lever på en anden måde end flertallet.
    #overflødigeRegler #Bureaukrati #StopBureukratrerne
    https://www.tv2kosmopol.dk/ishoej/med-tungt-hjerte-saetter-kommune-20-familier-fra-husbad-og-hjem
    Det er for fattigt, hvis vores samfund er blevet så bureaukrtisk og reguleret, at der ikke længere kan være plads til, at nogen lever på en alternativ måde, som ikke generer andre. Det er en emsig kommune, som nu, efter flere tiår, smider bådene på porten. Der skal sgu være plads til mennesker som er anderledes eller lever på en anden måde end flertallet. #overflødigeRegler #Bureaukrati #StopBureukratrerne https://www.tv2kosmopol.dk/ishoej/med-tungt-hjerte-saetter-kommune-20-familier-fra-husbad-og-hjem
    WWW.TV2KOSMOPOL.DK
    ”Med tungt hjerte” sætter kommune 20 familier fra husbåd og hjem
    I to årtier har en gruppe borgere haft lovlig bopæl i både på havnen i Ishøj med kommunens tilladelse. Men nu er selv samme kommune nået frem til, at beboelsen er ulovlig, og derfor opsiges lejerne - til stor frustration for beboerne i havnen.
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 708 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In