• #Thailand #Film #Movie #Rambo #Action

    Optagelserne til Rambo-prequel begynder i Thailand ‍​‌‌​‌‌‌​‌​‌‌‌​​‌‌​​‌‌‌‌‌‌​​‌​​‌‌‌​‌​​​​‌‌​​‌​​​‌‌​‌‌‌‌​‌‌‌‌‌​‌​‌‍

    Produktionen af den længe ventede Rambo-film “John Rambo” er officielt skudt i gang i den thailandske hovedstad Bangkok.

    Læs nærmere her:

    https://www.thailand-portalen.dk/forum/afslapning/john-rambo/#post-3681
    #Thailand #Film #Movie #Rambo #Action Optagelserne til Rambo-prequel begynder i Thailand ‍​‌‌​‌‌‌​‌​‌‌‌​​‌‌​​‌‌‌‌‌‌​​‌​​‌‌‌​‌​​​​‌‌​​‌​​​‌‌​‌‌‌‌​‌‌‌‌‌​‌​‌‍ Produktionen af den længe ventede Rambo-film “John Rambo” er officielt skudt i gang i den thailandske hovedstad Bangkok. Læs nærmere her: https://www.thailand-portalen.dk/forum/afslapning/john-rambo/#post-3681
    1 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Tror jeg bunder ud at se denne inden jeg begynder på 2'ern

    Trailern til Greenland den første film.
    Trailer er engelsk.

    Hvorfor man skal huske at bevare roen. Det er nu stadig en film. Jeg tror den er 18+ i aldersgruppen. Jeg ved det ikke 100% med sikkerhed.

    Engelsk.
    It's only a movie.
    Remember to stay calm.🫵 always.




    https://youtu.be/d4s9XNChIRk?si=gN836_pXtICs8acn
    Tror jeg bunder ud at se denne inden jeg begynder på 2'ern Trailern til Greenland den første film. Trailer er engelsk.🤔 Hvorfor man skal huske at bevare roen. Det er nu stadig en film. Jeg tror den er 18+ i aldersgruppen. Jeg ved det ikke 100% med sikkerhed. Engelsk. It's only a movie. Remember to stay calm.☺️🥰🥰💪🫵 always. https://youtu.be/d4s9XNChIRk?si=gN836_pXtICs8acn
    0 Kommentarer 0 Delinger 565 Visninger
  • At The Movies "We don't need (Another hero)" - Endnu et cover nummer der faktisk er bedre end originalen. Den her sang er den første sang Paul Christensen (bedre kendt som Ronnie Atkins, Pretty Maids) indspillede efter sin kræftsygdom.

    Det nummer er 100% Ronnie Atkins, den mand har bare altid haft en fed stemme, når han synger normalt. Jeg elsker Tina Turners version, men da jeg hørte den her, røg den direkte på repeat, den er så sindssyg fed..

    Og kombinationen af Ronnie Atkins som sanger, og den ekstrem suveræne Bruce Kulick på lead guitar, så er jeg solgt (som værende stor Pretty Maids og KISS fan). Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se et album projekt med de to.

    Nyd det nummer her... Selv Tina Turner ville vende tommelfingeren op ad.


    https://www.youtube.com/watch?v=JALKSfTU3Og&list=RDJALKSfTU3Og&start_radio=1
    At The Movies "We don't need (Another hero)" - Endnu et cover nummer der faktisk er bedre end originalen. Den her sang er den første sang Paul Christensen (bedre kendt som Ronnie Atkins, Pretty Maids) indspillede efter sin kræftsygdom. Det nummer er 100% Ronnie Atkins, den mand har bare altid haft en fed stemme, når han synger normalt. Jeg elsker Tina Turners version, men da jeg hørte den her, røg den direkte på repeat, den er så sindssyg fed.. Og kombinationen af Ronnie Atkins som sanger, og den ekstrem suveræne Bruce Kulick på lead guitar, så er jeg solgt (som værende stor Pretty Maids og KISS fan). Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se et album projekt med de to. Nyd det nummer her... Selv Tina Turner ville vende tommelfingeren op ad. https://www.youtube.com/watch?v=JALKSfTU3Og&list=RDJALKSfTU3Og&start_radio=1
    0 Kommentarer 0 Delinger 223 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind