• #f1
    #f1academy
    #AlbaLarsen

    Så er F1 i gang. Spændende begyndelse i løbet med katten efter musen ovehalinger. Ferrari dummede sig gevaltigt og Levis sagde det enda til dem på radioen da de ikke pittede under saftycar.
    Derfor takkede hanmogså fabikken og medarbejderne på den mekaniske del efter løbet for sin 4 plads, ikke teamledelsen og strategerne. Jeg gætter på Ferrari skifter ud i den strategiske ledelse ret hurtigt i år...

    Men fedt løb. Næste weekend kommer Alba Larsen på banen igen, det glæder vi os til.
    #f1 #f1academy #AlbaLarsen Så er F1 i gang. Spændende begyndelse i løbet med katten efter musen ovehalinger. Ferrari dummede sig gevaltigt og Levis sagde det enda til dem på radioen da de ikke pittede under saftycar. Derfor takkede hanmogså fabikken og medarbejderne på den mekaniske del efter løbet for sin 4 plads, ikke teamledelsen og strategerne. Jeg gætter på Ferrari skifter ud i den strategiske ledelse ret hurtigt i år... Men fedt løb. Næste weekend kommer Alba Larsen på banen igen, det glæder vi os til.
    0 Comments 0 Shares 780 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In