• Mothers Finest "Mickey's monkey"¨- Et vildt fedt band, og vildt overset igennem alle 50 år de har eksisteret. Deres mest kendte nummer er nok "Baby love".. Desværre et band jeg er gået glip af live et par gange nu.

    Der skulle komme en ny single med dem i denne uge.. den hørte jeg en bid af tidligere i dag, det lød tæske fedt..

    Fedt at se musikere oppe i årene stadig fyre den af..

    https://www.youtube.com/watch?v=lyy-Sv6D8MM&list=RDlyy-Sv6D8MM&start_radio=1
    Mothers Finest "Mickey's monkey"¨- Et vildt fedt band, og vildt overset igennem alle 50 år de har eksisteret. Deres mest kendte nummer er nok "Baby love".. Desværre et band jeg er gået glip af live et par gange nu. Der skulle komme en ny single med dem i denne uge.. den hørte jeg en bid af tidligere i dag, det lød tæske fedt.. Fedt at se musikere oppe i årene stadig fyre den af.. https://www.youtube.com/watch?v=lyy-Sv6D8MM&list=RDlyy-Sv6D8MM&start_radio=1
    Love
    1
    2 Kommentarer 0 Delinger 842 Visninger
  • Cuba

    Rusland leverer olie, og Kina leverer solenergi til Cuba.

    Landet har igen lys og elektricitet, der redder menneske- og babyliv i kuvøser.

    Hvad gør EU, som USA's vassel?
    Cuba Rusland leverer olie, og Kina leverer solenergi til Cuba. Landet har igen lys og elektricitet, der redder menneske- og babyliv i kuvøser. Hvad gør EU, som USA's vassel?
    Sad
    1
    4 Kommentarer 0 Delinger 897 Visninger
  • Min kære veninde Ditte’s forlovede er palæstinenser og er fanget i Gaza. Han har ansvaret for sin familie, bl.a. hans ældre forældre og hans søsters baby. De kæmper lige som alle andre i Gaza.

    Ditte støtter en håndfuld familier ud over sin egen. Vil du give en skilling, så Mobilpay hende via nummeret på skiltet.

    🙏🏾✌🏽
    Min kære veninde Ditte’s forlovede er palæstinenser og er fanget i Gaza. Han har ansvaret for sin familie, bl.a. hans ældre forældre og hans søsters baby. De kæmper lige som alle andre i Gaza. Ditte støtter en håndfuld familier ud over sin egen. Vil du give en skilling, så Mobilpay hende via nummeret på skiltet. 🙏🏾♥️✌🏽🇵🇸🕊️
    Love
    Like
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 712 Visninger
  • Når folk brokker sig over sociale medier og kommer med forslag til hvad vi nu skal bruge, efter enshittifikationen har overtaget endnu et gratis, socialt medie, så er min kommentat begyndt at være: Hvem ejer serverne?

    Hvem gemmer dine tekster og billeder og videoer på deres servere? Hvem har servere tændt 24/7 så du kan logge på når du vil? Hvem køber nye/opdatere servere, når der er brug for mere plads? Og hvem styrer programmeringen? Hvem designer mediet og yder teknisk hjælp? Hvem begynder at moderere, når røvhuller begynder at angribe andre eller bruge mediet til ulovlige handlinger?

    Arbejdet og hardwaren koster tid og penge. Hvem betaler for det? Hvem ejer de fysiske komponenter og lokalerne, og betaler for elregningen?
    Hvem er så gavmilde at vi kan være på det sociale medie og bruge tonsvis ar data og bytes til at sende fotos, videoer og snakke... gratis?!

    Det kan måske gå at en enkelt gavmild person eller gruppe, laver et digitalt socialt medie gratis. Men hvad hvis alle danskere kommer med. Kan et socialt medie klarer at styrer over 2 millioner der snakker, sender baby videoer og lægger 10 kattebilleder op hver dag. Er den gruppe der har skabt mediet, så stadig lige gavmilde?

    Det kan lade sig gøre at lave store websites med masser af trafik, gratis og styret af en forening. AO3 og Wikipedia er eksempler. Men de er primært tekstbaserede. Og de har fundraisers hvert år.
    Det skal være folk med stor integritet og stort kærlighed til det sociale medie de har skabt, for at det kan lykkes at skabe så store sider, der er holdt sammen af gavmildhed, frivilligt arbejde og årlige fundraiseres.
    Lad os håbe det lykkes.

    Lad os håbe det ikke bliver solgt til investorer, der kun vil bruge det til at spille det digitale spil hvor en streg i et koordinatsystem skal gå opad...
    Når folk brokker sig over sociale medier og kommer med forslag til hvad vi nu skal bruge, efter enshittifikationen har overtaget endnu et gratis, socialt medie, så er min kommentat begyndt at være: Hvem ejer serverne? Hvem gemmer dine tekster og billeder og videoer på deres servere? Hvem har servere tændt 24/7 så du kan logge på når du vil? Hvem køber nye/opdatere servere, når der er brug for mere plads? Og hvem styrer programmeringen? Hvem designer mediet og yder teknisk hjælp? Hvem begynder at moderere, når røvhuller begynder at angribe andre eller bruge mediet til ulovlige handlinger? Arbejdet og hardwaren koster tid og penge. Hvem betaler for det? Hvem ejer de fysiske komponenter og lokalerne, og betaler for elregningen? Hvem er så gavmilde at vi kan være på det sociale medie og bruge tonsvis ar data og bytes til at sende fotos, videoer og snakke... gratis?! Det kan måske gå at en enkelt gavmild person eller gruppe, laver et digitalt socialt medie gratis. Men hvad hvis alle danskere kommer med. Kan et socialt medie klarer at styrer over 2 millioner der snakker, sender baby videoer og lægger 10 kattebilleder op hver dag. Er den gruppe der har skabt mediet, så stadig lige gavmilde? Det kan lade sig gøre at lave store websites med masser af trafik, gratis og styret af en forening. AO3 og Wikipedia er eksempler. Men de er primært tekstbaserede. Og de har fundraisers hvert år. Det skal være folk med stor integritet og stort kærlighed til det sociale medie de har skabt, for at det kan lykkes at skabe så store sider, der er holdt sammen af gavmildhed, frivilligt arbejde og årlige fundraiseres. Lad os håbe det lykkes. Lad os håbe det ikke bliver solgt til investorer, der kun vil bruge det til at spille det digitale spil hvor en streg i et koordinatsystem skal gå opad...
    Like
    9
    16 Kommentarer 1 Delinger 1K Visninger
  • E-mails mellem Epstein og Bryan Bishop bekræfter ‘designer baby’-projekter og eksperimenter i Ukrainsk laboratorium

    Direkte citater fra deres e-mails:

    Bryan Bishop:
    “proceeding with more mouse testing at my ukraine lab (su-geries/microinjection)”

    Jeffrey Epstein:
    “i like =implant embryo , wait 9 months. great =nding”

    Læs selv deres e-mails her.
    E-mails mellem Epstein og Bryan Bishop bekræfter ‘designer baby’-projekter og eksperimenter i Ukrainsk laboratorium Direkte citater fra deres e-mails: Bryan Bishop: “proceeding with more mouse testing at my ukraine lab (su-geries/microinjection)” Jeffrey Epstein: “i like =implant embryo , wait 9 months. great =nding” Læs selv deres e-mails her.
    0 Kommentarer 0 Delinger 814 Visninger
  • Kors i skuret... Som sædvanligt lyder de Danske numre ens. Det er det samme nummer, samme lyd, samme udtryk. samme stil i hvert eneste nummer.

    Det er år efter år så elendigt, at man næsten bliver flov over det. Talentløse kunstnere, Autotune, elendig sangskrivning, elendig computer musik.. ren babypudder...

    Suk.. hvis det er det bedste Danmark kan formå musikalsk, så er Danmark godt nok i musikalsk forfald.... og har været det i mange år.

    DR - Prøv nu noget "farligt", noget med kant, noget for enhver smag, noget der rent faktisk kan rykke noget... Prøv med .. Talent?



    https://www.dr.dk/event/melodigrandprix/her-er-deltagerne-i-dansk-melodi-grand-prix-2026
    Kors i skuret... Som sædvanligt lyder de Danske numre ens. Det er det samme nummer, samme lyd, samme udtryk. samme stil i hvert eneste nummer. Det er år efter år så elendigt, at man næsten bliver flov over det. Talentløse kunstnere, Autotune, elendig sangskrivning, elendig computer musik.. ren babypudder... Suk.. hvis det er det bedste Danmark kan formå musikalsk, så er Danmark godt nok i musikalsk forfald.... og har været det i mange år. DR - Prøv nu noget "farligt", noget med kant, noget for enhver smag, noget der rent faktisk kan rykke noget... Prøv med .. Talent? https://www.dr.dk/event/melodigrandprix/her-er-deltagerne-i-dansk-melodi-grand-prix-2026
    WWW.DR.DK
    En tidligere vinder er med: Her er de otte deltagere til Dansk Melodi Grand Prix 2026
    Otte sange og artister er klar til Dansk Melodi Grand Prix 2026. Hør sangene her.
    Like
    Love
    Yay
    3
    6 Kommentarer 0 Delinger 921 Visninger
  • https://edition.cnn.com/2026/02/11/health/baby-food-additives-ultraprocessed-study-wellness?Date=20260211&Profile=CNN
    https://edition.cnn.com/2026/02/11/health/baby-food-additives-ultraprocessed-study-wellness?Date=20260211&Profile=CNN
    EDITION.CNN.COM
    Over 70% of tested baby foods are ultraprocessed and full of additives | CNN
    A majority of tested baby foods are ultraprocessed, packed with potentially harmful additives, sugars and salt, a new study found.
    Sad
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 658 Visninger
  • Nå, men så kom sneen. Og man tænker i transport - fx en sparkstøtting, som egentlig er en meget gammel norsk-svensk ting, som faktisk stadig produceres i Norge. Jeg tror, jeg husker både ordet og udseende fra Emil i Lønneberg (ellers må det være noget tilsvarende, for det er fra for længe, længe siden)

    Den ser ud og bruges som på billedet - og fås i flere størrelser og med babysæde og plov å alting...

    https://www.noraxtynset.no/produkter/sparkst%C3%B8tting

    (nej ikke ment som reklame - aner ikke om man overhovedet kan få sådan en i Danmark. Tvivler)
    Nå, men så kom sneen. Og man tænker i transport - fx en sparkstøtting, som egentlig er en meget gammel norsk-svensk ting, som faktisk stadig produceres i Norge. Jeg tror, jeg husker både ordet og udseende fra Emil i Lønneberg (ellers må det være noget tilsvarende, for det er fra for længe, længe siden) Den ser ud og bruges som på billedet - og fås i flere størrelser og med babysæde og plov å alting... https://www.noraxtynset.no/produkter/sparkst%C3%B8tting (nej ikke ment som reklame - aner ikke om man overhovedet kan få sådan en i Danmark. Tvivler)
    Like
    Yay
    Love
    10
    4 Kommentarer 0 Delinger 817 Visninger
  • Interessant- og dyster - artikel om den orange kæmpebaby & fremtiden: https://politiken.dk/del/sK3KXsAGTBfg
    Interessant- og dyster - artikel om den orange kæmpebaby & fremtiden: https://politiken.dk/del/sK3KXsAGTBfg 😃
    POLITIKEN.DK
    »USA er fortabt«
    Vi tager helt fejl, hvis vi tror, Trump er færdig med Grønland, siger den stjerneinstruktør Christopher Guldbrandsen. Kun én ting kan stoppe præsidenten.
    3 Kommentarer 0 Delinger 750 Visninger
  • Facebook slettet. Epstein-filerne og verden

    I dag har jeg slettet Facebook. Jeg er på UpScrolled, der går ind for ytringsfrihed. Platformen arbejder ikke for zionistiske interesser som Meta med mere.

    Epstein-filerne

    Det er vanvittigt deprimerende at læse om Epstein-filernes forbryderiske verden.

    Filerne dokumenterer misbrug af børn og indeholder påstande om kannibalisme i de offentliggjorte e-mails, og der tales om ritualer og tortur:

    'where are you? are you ok , I loved the torture video' (From J. Epstein, 2009)

    Verdens mest rige og kendte synes at have deltaget - selvom nogle af de nævnte formodentlig er uskyldige.

    Colombian President Gustavo Petro in December:

    “A clan of pedophiles wants to destroy democracy. To keep the Epstein List from coming out, they send warships to kill fishermen…and invade our brother country [Venezuela].”

    “Epstein’s list, his friends, they want to start violence here so that the people of the US don’t think about their government.”

    Spørgsmålet er, om alle filerne bliver fuldt offentliggjort. Mange tvivler, men selv et glimt af uhyrlighederne er nok til, at det vender sig i maven.

    Måske forklarer det noget om, hvordan magthaverne kan acceptere de tusindvis af døde børn i Gaza - som også er blevet udsat for voldtægt, organdonationer med mere i apartheidstatens fængsler.

    Vi har set videoer, hvor soldater tager børn med sig. Og resten kan vi tænke os til! Børn, der aldrig vender hjem ligesom de lig, der befinder sig i apartheidstatens varetægt i årevis, mens pressen taler om et israelsk lig, der ikke er fundet samtidig! Lig, der leveres til Gaza, mangler organer.

    Måske vågner verden en dag.

    Hvor mange ledere, der er kompromitteret vides ikke helt, og skyldes deres opbakning til et folkedrab - også disse filer?!

    Vi ved, at apartheidstaten er en amerikansk, engelsk, tysk, fransk skabning for at destabilisere Vestasien for at plyndre deres ressourcer og sikre sig, at de ikke bliver en magtfaktor. USA har end 40 baser i Vestasien. De fleste omkring Iran!


    Verden forandrer sig.

    Rusland, Kina, Iran (i dag en missilmagtfaktor, som vi så, da de blev bombet ulovligt), Indien (Modi er også nævnt i Epstein-filerne - måske er det derfor, han er så glad for apartheidstaten ligesom andre arabiske ledere, der også nævnes?!). Disse og andre lande er ikke som for 40 år siden.


    De har udviklet sig og fået endnu mere magt, hvor USA er begyndt at halte bagefter og kan ikke tåle, at de ikke bestemmer over verden mere.

    Kina har fået magt uden at bombe. Usa bliver ved med at bombe for at bevare sin magt.

    Vi ser det.

    Vi bevidner det.

    Vi vil fred - ikke krig og syge magtmennesker - håber jeg.

    Ungdommen omgås alle mulige kulturer uden had og racisme, mens en statsminister opildner og generaliserer så det batter - uden at nogen siger: STOP! Hvorfor mon?

    Hvorfor alt det had, mens man bakker op om et folkemord samtidig!

    Folkeretten - det ene øjeblik skal den gælde, det næste øjeblik skal den ikke…


    Man kan ikke leve i en verden, hvor jeg må godt slå ihjel, men du må ikke, fordi jeg må!

    Den form for moral/etik gælder kun, hvis man mener, man selv er hævet over andre. MEN i sidste ende er vi alle mennesker uanset hudfarve. Er vi ikke?

    Retorikken i disse tider minder om 1930’erne, hvor jøder er udskiftet med muslimer. Nogle ser det, andre ikke, fordi de netop deltager i dehumaniseringen - ligesom vi har set med palæstinenere i over 2 år, men i virkeligheden i årtier.

    Jeg har selv været ‘uvidende’ om dette i årevis ligesom grønlændere.

    DROP hykleriet! Dobbeltstandarder.
    Befri verden for den slags og skab fred, sameksistens, LIV. Sig hellere: ‘Hello World’ i stedet.


    'Hello World' by ME!MO


    'Say hello to my baby

    Say hello to my parents

    Sisters and brothers

    Just say hello to the world

    It’s easy to be kind

    Easy to open up your mind 


    Easy to say hello

    To all the people that you don’t know…’




    Colombian President Gustavo Petro video:

    https://x.com/AlanRMacLeod/status/2017928353005670658?s=20
    Facebook slettet. Epstein-filerne og verden I dag har jeg slettet Facebook. Jeg er på UpScrolled, der går ind for ytringsfrihed. Platformen arbejder ikke for zionistiske interesser som Meta med mere. Epstein-filerne Det er vanvittigt deprimerende at læse om Epstein-filernes forbryderiske verden. Filerne dokumenterer misbrug af børn og indeholder påstande om kannibalisme i de offentliggjorte e-mails, og der tales om ritualer og tortur: 'where are you? are you ok , I loved the torture video' (From J. Epstein, 2009) Verdens mest rige og kendte synes at have deltaget - selvom nogle af de nævnte formodentlig er uskyldige. Colombian President Gustavo Petro in December: “A clan of pedophiles wants to destroy democracy. To keep the Epstein List from coming out, they send warships to kill fishermen…and invade our brother country [Venezuela].” “Epstein’s list, his friends, they want to start violence here so that the people of the US don’t think about their government.” Spørgsmålet er, om alle filerne bliver fuldt offentliggjort. Mange tvivler, men selv et glimt af uhyrlighederne er nok til, at det vender sig i maven. Måske forklarer det noget om, hvordan magthaverne kan acceptere de tusindvis af døde børn i Gaza - som også er blevet udsat for voldtægt, organdonationer med mere i apartheidstatens fængsler. Vi har set videoer, hvor soldater tager børn med sig. Og resten kan vi tænke os til! Børn, der aldrig vender hjem ligesom de lig, der befinder sig i apartheidstatens varetægt i årevis, mens pressen taler om et israelsk lig, der ikke er fundet samtidig! Lig, der leveres til Gaza, mangler organer. Måske vågner verden en dag. Hvor mange ledere, der er kompromitteret vides ikke helt, og skyldes deres opbakning til et folkedrab - også disse filer?! Vi ved, at apartheidstaten er en amerikansk, engelsk, tysk, fransk skabning for at destabilisere Vestasien for at plyndre deres ressourcer og sikre sig, at de ikke bliver en magtfaktor. USA har end 40 baser i Vestasien. De fleste omkring Iran!
 Verden forandrer sig. Rusland, Kina, Iran (i dag en missilmagtfaktor, som vi så, da de blev bombet ulovligt), Indien (Modi er også nævnt i Epstein-filerne - måske er det derfor, han er så glad for apartheidstaten ligesom andre arabiske ledere, der også nævnes?!). Disse og andre lande er ikke som for 40 år siden.
 De har udviklet sig og fået endnu mere magt, hvor USA er begyndt at halte bagefter og kan ikke tåle, at de ikke bestemmer over verden mere. Kina har fået magt uden at bombe. Usa bliver ved med at bombe for at bevare sin magt. Vi ser det. Vi bevidner det. Vi vil fred - ikke krig og syge magtmennesker - håber jeg. Ungdommen omgås alle mulige kulturer uden had og racisme, mens en statsminister opildner og generaliserer så det batter - uden at nogen siger: STOP! Hvorfor mon? Hvorfor alt det had, mens man bakker op om et folkemord samtidig! Folkeretten - det ene øjeblik skal den gælde, det næste øjeblik skal den ikke…
 Man kan ikke leve i en verden, hvor jeg må godt slå ihjel, men du må ikke, fordi jeg må! Den form for moral/etik gælder kun, hvis man mener, man selv er hævet over andre. MEN i sidste ende er vi alle mennesker uanset hudfarve. Er vi ikke? Retorikken i disse tider minder om 1930’erne, hvor jøder er udskiftet med muslimer. Nogle ser det, andre ikke, fordi de netop deltager i dehumaniseringen - ligesom vi har set med palæstinenere i over 2 år, men i virkeligheden i årtier. Jeg har selv været ‘uvidende’ om dette i årevis ligesom grønlændere. DROP hykleriet! Dobbeltstandarder. Befri verden for den slags og skab fred, sameksistens, LIV. Sig hellere: ‘Hello World’ i stedet.
 'Hello World' by ME!MO
 'Say hello to my baby Say hello to my parents Sisters and brothers Just say hello to the world It’s easy to be kind Easy to open up your mind 
 Easy to say hello To all the people that you don’t know…’

 Colombian President Gustavo Petro video: https://x.com/AlanRMacLeod/status/2017928353005670658?s=20
    Like
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
Flere resultater

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind