• 5 Indlæg
  • 2 Fotos
  • 0 Videoer
  • Følges af 1 brugere
Forsiden
  • Leadership is not about being the best or knowing the best, but about bringing the best in the people around you, and creating the space for them to shine.

    Leadership, humble, genuine, casual - healthy
    Leadership is not about being the best or knowing the best, but about bringing the best in the people around you, and creating the space for them to shine. Leadership, humble, genuine, casual - healthy 🌱
    Like
    Yay
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 635 Visninger
  • Hello world!

    Jeg glæder mig til at prøve denne platform. Jeg elsker teknologi, og som software‑ingeniør har jeg trukket mig fra de fleste platforme.

    Jeg synes, det er fantastisk at bruge teknologi til at berige os, men vi har også brug for større respekt for vores data og et bedre overblik over, hvordan data anvendes – uden at skjule det.

    Selvom jeg arbejder med softwareudvikling, har jeg svært ved at holde overblik over mit digitale fodaftryk. Det vil jeg gerne ændre – både for mig selv og for andre – så vi får bedre forståelse og kan tage kontrol over vores egne data.

    Danmark skifter, og det har jeg også! I år har jeg skiftet til en Fairphone (Murena OS), bruger Proton og Signal i mange år, og prøver Vivaldi på mobilen. Jeg har også forsøgt at oprette grupper på Oase (desværre uden held med at få folk flyttet).
    Hello world! 👋 Jeg glæder mig til at prøve denne platform. Jeg elsker teknologi, og som software‑ingeniør har jeg trukket mig fra de fleste platforme. Jeg synes, det er fantastisk at bruge teknologi til at berige os, men vi har også brug for større respekt for vores data og et bedre overblik over, hvordan data anvendes – uden at skjule det. Selvom jeg arbejder med softwareudvikling, har jeg svært ved at holde overblik over mit digitale fodaftryk. Det vil jeg gerne ændre – både for mig selv og for andre – så vi får bedre forståelse og kan tage kontrol over vores egne data. Danmark skifter, og det har jeg også! I år har jeg skiftet til en Fairphone (Murena OS), bruger Proton og Signal i mange år, og prøver Vivaldi på mobilen. Jeg har også forsøgt at oprette grupper på Oase (desværre uden held med at få folk flyttet).
    Like
    Yay
    12
    1 Kommentarer 0 Delinger 838 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind