Lordi feat. Motherbeast "Hold me now" - Her laver Lordi så tilgengæld en version af Johnny Logans "Hold me now" .. Det er så en middelmådig version. Giv den et lyt hvios du kan lide sangen i forvejen.

Jeg kan ved Gud ikke fordrage Lordi's image, det er en joke, akkurat ligesom Gwar, Thor osv. Det var fedt ved Grand Prix fordi de tog tykt pis på det kostumebal...

Tyskland kan noget underholdning, noget som Danmark kunne lære af. For Danmark er godt nok et fattigt land på den konto.

De er i øvrigt kæmpe KISS fans.


https://www.youtube.com/watch?v=oe_wIN3K40M&t=0
<b>Lordi feat. Motherbeast "Hold me now"</b> - Her laver Lordi så tilgengæld en version af Johnny Logans "Hold me now" .. Det er så en middelmådig version. Giv den et lyt hvios du kan lide sangen i forvejen. Jeg kan ved Gud ikke fordrage Lordi's image, det er en joke, akkurat ligesom Gwar, Thor osv. Det var fedt ved Grand Prix fordi de tog tykt pis på det kostumebal... Tyskland kan noget underholdning, noget som Danmark kunne lære af. For Danmark er godt nok et fattigt land på den konto. De er i øvrigt kæmpe KISS fans. https://www.youtube.com/watch?v=oe_wIN3K40M&t=0
0 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind