Jeg har lige lavet et opslag i Elbil gruppen. Mon ikke der er flere, der har lyst til at blive medlemmer i den ? https://socii.dk/groups/5820260203102458
Jeg har lige lavet et opslag i Elbil gruppen. Mon ikke der er flere, der har lyst til at blive medlemmer i den ? https://socii.dk/groups/5820260203102458
SOCII.DK
El-bil
Fællesforum for folk med Elbil, inkl mulighed for at stille spørgsmål - og få svar (hvis nogen ved det, hvilket der ingen garanti er for).
Like
4
0 Comments 0 Shares 445 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In