Som nyt medlem af gruppen, og med en ordre på min første Jolla Phone (sep-II 2026), kunne jeg tænke mig at høre, hvordan I andre garvede Jolla-brugere håndterer MitID, MobilePay og jeres respektive mobilbank … vælger I dem bare fra på mobilen, eller …?
Som nyt medlem af gruppen, og med en ordre på min første Jolla Phone (sep-II 2026), kunne jeg tænke mig at høre, hvordan I andre garvede Jolla-brugere håndterer MitID, MobilePay og jeres respektive mobilbank … vælger I dem bare fra på mobilen, eller …?
Like
2
1 Kommentarer 0 Delinger 42 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind