Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
Like
Sad
Angry
7
9 Kommentarer 0 Delinger 297 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind