Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
Love
Like
Yay
13
0 Comments 0 Shares 537 Views 6

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In