Hej Ulla. Der er Repaircafe i Hillerød i morgen i Frivilligcenter kl.12-15. Marianne vil gerne kigge på din jakke. Ps jeg er der ikke men sig du har en aftale og kom gerne tidligt
Altså i morgen 16/5.
Kvitter venligst hvis du har set denne besked
Hej Ulla. Der er Repaircafe i Hillerød i morgen i Frivilligcenter kl.12-15. Marianne vil gerne kigge på din jakke. Ps jeg er der ikke men sig du har en aftale og kom gerne tidligt😊 Altså i morgen 16/5. Kvitter venligst hvis du har set denne besked
0 Kommentarer 0 Delinger 334 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind