vi fik sat en uglekasse op i det tidlige forår. Og vi har været spændt på om nogen ville flytte ind. De sidste par uger har vi hørt bankelyde fra kassen sommetider, men har ikke set hvem der banker. men i dag så jeg sørme beboeren suse ind i kassen, og ved I hvad det var …….. Det var sgu en and. Det gik meget hurtigt, så jeg så ikke hvilken slags and det var, men det er jo nok en gråand. Jeg ser nu frem til at se de små ællinger kaste sig ud i verden
vi fik sat en uglekasse op i det tidlige forår. Og vi har været spændt på om nogen ville flytte ind. De sidste par uger har vi hørt bankelyde fra kassen sommetider, men har ikke set hvem der banker. men i dag så jeg sørme beboeren suse ind i kassen, og ved I hvad det var …….. Det var sgu en and. Det gik meget hurtigt, så jeg så ikke hvilken slags and det var, men det er jo nok en gråand. Jeg ser nu frem til at se de små ællinger kaste sig ud i verden 💚💚🦆🦆
Like
Yay
Love
Haha
Wow
20
4 Kommentarer 0 Delinger 354 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind