Jamen så ved vi det Calle........?

Udover at det ikke overrasker mig at et par "Bæverdinger" blev tømt for øl, så tænker jeg at ham den unge knægt der udtaler flg. kommer til at fortryde det..

"Vi har lige været hjemme og skifte trusser, og så tog vi herned. Vi havde fornøjelsen af at stå oppe på torvet tidligere i dag - eller det er jo så i går.

- Men det var fuldstændig magisk. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, altså jeg kunne forestille mig, at det mindede om sommeren 92, fortæller 23-årige Calle Langberg. "


Okay Calle Langberg, prøliåhørher ikk'å..

1. Mænd går ikke i trusser (Men respekt for din åbenhed omkring dine kinky ting)
2. Var det magisk at gå i trusser? eller hvad prøver du at sige?
3. I '92 gik mænd ikke i trusser, sommer eller vinter (EM eller ej).
4. Fra og med i dag er du døbt Trusse Calle eller Calle G streng.


PS Calle,
I gamle dage hed det ikke at stå og hoppe på torvet, der hed det "At sidde og hoppe på en te ske i Magasin" ... noget siger mig at du allerede kender det udtryk

Fortsat god tur i byen....


https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/vanvittig-fest-i-aarhus-vaertshus-toerlagt/11174571
<b>Jamen så ved vi det Calle........?</b> Udover at det ikke overrasker mig at et par "Bæverdinger" blev tømt for øl, så tænker jeg at ham den unge knægt der udtaler flg. kommer til at fortryde det.. <i>"Vi har lige været hjemme og skifte trusser, og så tog vi herned. Vi havde fornøjelsen af at stå oppe på torvet tidligere i dag - eller det er jo så i går. - Men det var fuldstændig magisk. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, altså jeg kunne forestille mig, at det mindede om sommeren 92, fortæller 23-årige Calle Langberg. "</i> Okay Calle Langberg, prøliåhørher ikk'å.. 1. Mænd går ikke i trusser (Men respekt for din åbenhed omkring dine kinky ting) 2. Var det magisk at gå i trusser? eller hvad prøver du at sige? 3. I '92 gik mænd ikke i trusser, sommer eller vinter (EM eller ej). 4. Fra og med i dag er du døbt Trusse Calle eller Calle G streng. 🤣 PS Calle, I gamle dage hed det ikke at stå og hoppe på torvet, der hed det "At sidde og hoppe på en te ske i Magasin" ... noget siger mig at du allerede kender det udtryk 🤣 Fortsat god tur i byen.... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/vanvittig-fest-i-aarhus-vaertshus-toerlagt/11174571
Haha
Like
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 781 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind