Godmorgen derude..
I går tog Yamaha og jeg en tur til Jægerspris, for at se Danmarks formentlig ældste træ. - Kongeegen.
Den gamle svend har sat sin første spire en gang i Danmarks jernalder.
Svært at forestille sig..
God dag til jer alle..
Godmorgen derude.. 😄 I går tog Yamaha 🏍️ og jeg en tur til Jægerspris, for at se Danmarks formentlig ældste træ. - Kongeegen. Den gamle svend har sat sin første spire en gang i Danmarks jernalder. Svært at forestille sig.. God dag til jer alle..
Like
Love
Yay
11
2 Comments 0 Shares 747 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In