#Afdelingsmøde 9. juni
Enhedslisten Gentofte afholder afdelingsmøde den 9. juni.
På mødet vil der blive oplæg om det meget vigtig tema: Klima og Klassekamp.
Oplæg til debatten vi bliver hvordan vi i Gentofte på lokal plan kan deltage i den globale kamp for et bedre klima.
#Afdelingsmøde 9. juni Enhedslisten Gentofte afholder afdelingsmøde den 9. juni. På mødet vil der blive oplæg om det meget vigtig tema: Klima og Klassekamp. Oplæg til debatten vi bliver hvordan vi i Gentofte på lokal plan kan deltage i den globale kamp for et bedre klima.
Like
1
0 Comments 0 Shares 418 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In